[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

1. Hunter

37,8%
  2. Titan

32,4%
  3. Warlock

29,7%
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben, zo blijkt uit andere reacties, niet de enige die de casual loot minder interessant vond dan hoe het in year 1 was.

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

bulletproof010 en Rampage vinden dit leuk.
  2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Merendeel van de Exotics roesten weg in de Vault. Doe er niets mee. Mede dankzij toedoen van Bungie en de (soms) zwaar onnodige nerfs.

Laat Exotics lekker Exotics blijven. Laat mensen er ook voor spelen i.p.v ze kopen. Voelt ook stukken beter om echt de loot te verdienen i.p.v te kopen.

Laatst bewerkt: 19 mei 2017
  3. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Huh, in dat eerste filmpje van Hybrid zie ik snipers en fusion rifles onder dezelfde plek als die rocket launcher en grenade launcher slot zitten. Zijn dat opeens power weapons geworden dan?

Rampage vindt dit leuk.
  4. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ik hoop dat ze 3 of Coins keihard de nek om hebben gedraaid in ieder geval. Werken voor je Exotics, End Game doen. Het kan gewoon niet zo zijn dat je met 1 raid completion al bijna een volledige set hebt. Wat dat betreft zit het beter bij VOG en CE, zeldzame drops. WotM gooide Armor naar je alsof het sticky nades waren.

Net als Trials nu: Hier jongens, doe maar bounties en ontvang 5 en 7 wins loot voor niks. Kut casuals. Speel je geen endgame? Geen max light! Jammer joh.

Snipers zijn heavy ja. Dat was oorspronkelijk in D1 ook de bedoeling.

Maddmonkey en CrazY vinden dit leuk.
  5. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Tering wat een hoop onzin schreef jij in 1 bericht...

Jup dat zijn power wapens geworden indd en shotguns ook.
    De ammo dropt om de 15 sec ervoor, maar alleen voordegene die het oppakt. Je team mates in de buurt krijgen dat niet.

CrazY vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Trouwens: Voor de mensen die Battle.net niet goed kennen. Het is een ideaal systeem dat je makkelijk leert kennen. Ik gebruik het altijd voor World of Warcraft, net als bijna iedereen. Ik las ook via Battle.net dat Blizzard meedoet aan de PC versie.

Systeem is ideaal en je installeert ook makkelijker en sneller een paar games dan via bijvoorbeeld Steam. Overzichtelijk en makkelijk in gebruik te nemen. En voordeel is dat het niets weegt en je geen map hebt waar alle Battle.net games in staan. Je kan ze dus gewoon naar eigen keuze installeren en waar je ze wilt hebben. Alleen het gebruik en opstarten loopt via Battle.net, waar ook al het game nieuws gepost word.

Ik zou het even uitproberen als ik jullie was en misschien even een game proberen via het systeem. Dit zal de PC versie van Destiny 2 goed doen. :thumbs:

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vraag mij dan wel af of de rocket launchers dan generfed zijn, of de huidige special weapons niet eens te vergelijken zijn met de destiny 2 versies.

En we hebben dus 1 kinetic slot en 1 energy weapon slot. Oftewel 1 wapen zonder element en 1tje met.

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nah. PC versie komt er niet.

XBOX One versie ligt 8 september op de mat.
    Zodra de Scorpio er is en te bestellen valt komt daar ook Destiny 2 op. Vind 2x dezelfde game wel genoeg :+

nawa vindt dit leuk.
  9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ehm er komt geen scorpio versie ;) net zoals er geen pro versies van games uitkomen.

CrazY vindt dit leuk.
  10. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Slapert die Waldo.. :+

bulletproof010 vindt dit leuk.
  11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Iemand trouwens filmpjes van pvp van mensen die wel eerder een controller vastgehouden hebben? Levelcap en Jackfrags zijn zo ontzettend aan het draaien telkens dat ik er misselijk van raak.

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Patch, release, whatever. Hij zal toch aangekondigd moeten worden voor de Scorpio als zijnde beschikbare upgrade.

:F:

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

Datto?

Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Kijk op 8 minuten :eek: STRIKER IS EEN ROAMING SUPER. oooh god =( Flashbacks van laggende titans die 4 keer hun supers deden

CrazY vindt dit leuk.
  15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Je zal minder mensen om zeep kunnen helpen nu het 4v4 is denk ik?
    De enige super die ik nog niet heb gezien is de Sunbreaker, Stormcaller en de Nightstalker.

16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Lijkt op een kleinere blast radius. Dus als er 4 bij elkaar staan, dan kan je ze denk ik nog steeds in 1 keer de tering in helpen.

Rampage vindt dit leuk.
  17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    En super charged shoulder charge nu :+ zal jij niet erg vinden denk ik

Ik hoop overigens wel dat die granaten placeholders zijn.. Of ze moeten zodanig aangepast zijn dat het ook daadwerkelijk nut heeft, maar in destiny 1 zaten echt teveel granaten die kut waren en vervelende granaten die nagenoeg verplicht waren om te gebruiken bij een class.

SHiZ NL en Rampage vinden dit leuk.
  18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik gebruik mijn shoulder charge inderdaad zo nu en dan wel eens een keer........

:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+:+

CrazY en Maddmonkey vinden dit leuk.
  19. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Nu ben ik toch wel nieuwschierig naar die Fps op consoles.......tegenstrijdige berichten overal....

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik neem die SSsniperwolf echt niet meer serieus nadat zij zich door een 5stack in Overwatch naar top500 liet carryen en denkt dat zij goed genoeg is :+

Lijpe Mocro vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina