1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Prey 2017

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 29 apr 2017.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Uitgespeeld! Zo humaan mogelijk gedaan, aleen human mods, niemand gekilled, iedereen gered, alles gevonden. Prachtige game! Echt van genoten :)

    Twee bugged quests die ik niet kan completen. Eentje die ik allang completed had die op het eind ineens failed (?). Paar keer door de map heen gevallen. En het einde is ietwat aan de vele kant heen en weer geren, maar verder helemaal top! Past prima in de legacy van System shock en soortgelijke games!
     
    Zifnap, Killamonkey en Arno S. vinden dit leuk.
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Vond je van het einde?
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Niet heel verrassend ... En een beetje onduidelijk wat nu het beste einde is ...
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ik stond er toch wel van te kijken dat je zelf zon typhoon was die een simulatie deed, en dat al die mensen die je tegen kwam gewoon operaters waren.
    Lijkt me ook wel tof als deel 2 zich op aarde afspeelt waar je ook dat shot van zag, ik heb ook meerder eindes gechecked(vlak voor einde een save gemaakt) dus als je die escape pod pakt etc dan krijg je ook gameover scherm maar of je hem nou een hand geeft of killed voegt ook niet veel toe verder
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Hoeveel uur over gedaan?
    Ik zit nu op 14 uur, maar heb het gevoel nog niet echt het einde te naderen:
    Ga nu vanuit de Arbotreum naar de Crew Quarters.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Dan heb je nog wel even.
    Ik zat aan de 30 uur geloof ik.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ook uitgespeeld net en volgens mij elke side quest gehad. Niet alle side quests kunnen finishen helaas, maar die er echt toe doen heb ik gehaald. Dik 60 uur uit de game kunnen halen. Topgame.

    Einde :

    Die twist zag ik dus echt niet aankomen. Best wel tof eigenlijk, apart maar echt wel tof. En duidelijk dat Arkane dit maakte met een vervolg in de planning. Of DLC als inleiding naar tweede game!

    De game heeft ook John Carpenter's goedkeuring

    http://m.neogaf.com/showpost.php?p=237481575
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2017
    Arno S. vindt dit leuk.
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dan zit je nog niet op de helft ongeveer schat ik ...

    Ik heb er lang over gedaan, veel backtracking, alles zelf uitgezocht, echt alles verkend. Uiteindelijk 1 klein dingetje waarvan ik niet heb uitgevonden hoe daar binnen te komen. 54 uur ongeveer ...
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Uitgespeeld.
    Twee dagen behoorlijk lang gespeeld en nu alle endings gedaan. Vond het gebrek aan verschil tussen de eindes wel heel erg tegenvallen.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat vond ik ook. eigenlijk gewoon geen verschil. Maar verder echt een top game !
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De game schreeuwt gewoon om story DLC en een vervolg. Maar het vervolg moet zich dan
    op aarde afspelen. Dat maakt de post credits scene wel heel duidelijk. Ik ben vooral benieuwd hoe de mensheid van plan is de Typhons op aarde aan te pakken want met alleen Morgan de hybrid ga je het gewoon afleggen.

    Hopelijk geeft Bethesda een vervolg gewoon het groene licht, ondanks de mogelijk tegenvallende verkoopcijfers. Volgens mij doet hij het al wel beter dan Dishonored 2. Hoe dan ook een super game wat mij betreft en het komt niet snel voor dat ik eigenlijk geen negatieve punten kan opnoemen bij games, maar voor Prey lukt het me echt niet.
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    PS4 Pro Support added for:
    - Enable Screen-Space Reflections
    - Higher quality shadows
    - Improved texture appearance
    - More texture memory (stable streaming)
    - Anisotropy 16x (from 4x)
    - Improved visual fidelity
    - Less LOD usage
    - Dynamic lights show up further
    - Particles are allowed to draw more pixels per effect
     
    fredfenster en Zifnap vinden dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    http://www.eurogamer.net/articles/2017-05-31-prey-finally-gets-proper-ps4-pro-support
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Dit komt steeds vaker voor, patches die nieuwe problemen introduceren. Echt vervelend voor mensen met een Sony console.
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    We're happy to announce that the latest update for Prey -- update 1.05 - is arriving shortly on PS4, Xbox One, and PC.

    The patch includes 30+ fixes to a variety of bugs and crashes as well as included fixes to address the PS4/Pro screen-tearing/stuttering issue. While you wait for the patch to be available (which I'll absolutely update when it is), please find the full list of fixes below.

    From everyone at Arkane and Bethesda, thank you for the support, patience, and feedback. As always, let me know by tagging me, PM, or commenting if you have any questions or feedback.

    Thanks!

    Patch Notes for Version 1.05:

    [PS4 ONLY] Fixes to address screen-tearing/stuttering
    Player can no longer become blocked from rebooting Power Plant for the "Reboot" mission after killing the Technopath in Life Support.
    Added weapon malfunction text for when weapons jam.
    Fixed crash when mimicking bass guitar in the Yellow Tulip.
    Extra items gained through passive neuromods, such as organs and tumors from Necropsy or spare parts through Dismantle, will now properly stack in the player's inventory automatically.
    Loading a save from a previous version of the game will no longer remove all quests and inventory, or break the HUD.
    Fix for some AI-related crashes.
    Various combat tweaks/fixes for mimics.
    Opening the TranScribe will no longer disrupt FoV settings.
    The light on top of a turret will no longer become detached when the player jumps and glides while holding it.
    Approaching areas with Coral should no longer cause the client to stutter and eventually freeze.
    Operator corpses from saves made on previous builds will no longer cause performance issues.
    Repair II and III increase efficiency with suit patch kits. Reduced suit damage from enemies on easy and normal difficulty.
    Increased wrench range and strength of melee aim assist. Wrench now always staggers mimics (interrupts attacks). Mimics stand further back to prevent players having to look down too much.
    Stun Gun now tells the player when a target is out of its effective range. Weapons will display a "Weapon Offline" when disabled by EMP.
    Hepatocytic Amp S-m186 chipset now properly only removes the negative effects of the "Drunk" debuff
    Player will now spawn in the correct location when traveling from Shuttle Bay to other locations.
    Fixed rare crash when level transitioning to Life Support.
    Reployers no longer lose collision when recycling them, and then loading a save where they were present.
    Player can no longer bypass ceiling collision by mantling GLOO.
    Danielle now voices the correct response to the player's actions with the Cook during the endgame sequence.
    The fabricated coral detector chipset and the quest-given chipset now both function correctly to scan the coral when installed
    Fix for rare freeze/crash when in combat with Phantoms.
    The Luther Glass quest will no longer incorrectly complete and fail after the player has already completed the quest in Trauma Center.
    Lights are no longer sometimes incorrectly 'on' when the player enters the Cargo Bay for the first time
    Igwe will no longer be found in Cargo Bay when the 'meet January' call is triggered.
    Mimic's wall jump attack animation is cancelled if they are stunned.
    Treasure Hunt now lists an objective and marker to return to Abigail's workstation once all the maps are investigated.
    The nightmare in the Arboretum is now able to get into the greenhouse and use ranged attacks on the player from the doorway.
    Turrets can now be hacked properly if they've been previously controlled by the Technopath.
    If the player manages to fully GLOO the greater mimic while it is in mid-lunge toward the player's face, the facegrab animation will no longer play and trap the player.
    Hitting a stunned Phantom with the wrench no longer breaks their animations
    Raised phantoms and operators will no longer become hostile to the player when attaching grenades to them.
    Various crash fixes
    Various text fixes.
     
    Arno S. vindt dit leuk.
  17. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Maar weer eens oppakken... ik zat er echt lekker in maar al weken niet meer gespeeld.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zo _O_ Ik ben echt opgezogen in de game al. 17 uur er al opzitten en ik schrik mij nog steeds elke keer rot door die kut mimics. Geniale enemy. Het grotere geschut is wel erg... eh veeleisend. Vreet echt ammo alsof het niks is om die kapot te krijgen. Om die reden ook maar de difficulty na een pa uur van nightmare naar normal gezet. Nightmare is gewoon niet leuk meer :+
     
    Servantes en Killamonkey vinden dit leuk.
  19. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Uiteindelijk viel ie me wel tegen.
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Waarom dan?
     

Deel Deze Pagina