Ziet er fucking leeg uit. Weet niet goed wat ik er van moet vinden. Geen instant-appeal in ieder geval.
Dit zijn echte beelden van drones.... Dan kun je ook nog niet oordelen Yi-Long of iets er leeg uit ziet, het ziet er juist groots uit, wat Montana is.
Dit zegt toch nog helemaal niets over de game zelf. Dit zijn geen ingame beelden. Wordt er iig nog niet warm van . Maar zal nog wel komen!
Even een stagiair op pad gestuurd met een drone en Ubisoft heeft haar teaser materiaal weer gereed. Wat dachten ze, laten we het eens net zo sfeervol brengen als de RDR2 trailer??
Ja schijnt iets met cults en sektes te maken hebben? Tof hoor. Ik ben stiekem een Ubi fanboy. Daarnaast, Northwest van USA is het mooiste stukje USA.
Ik zie heel veel bomen, bergen? Niks mis met een grote open vlakte overigens, als de rest er ook bij zit.
Ik vraag me wel af wat deze game met gameplay technisch moet bieden om weer interesse op te wekken. Far Cry 3 was heel erg tof maar bij 4 had ik het truukje wel een beetje gezien. Een toffe setting is een goeie stap maar Far Cry 4 had in principe ook een goeie setting en een dito badguy.
beetje reli gekken en sektes afschieten, lijkt me leuk. Ik heb alleen 4 en primal gespeeld dus voor mij gaat het nog niet vervelen.
De laatste Far Cry had ik echt niks mee. Zat bij mijn ps4 destijds maar heb die snel weer verkocht. Voor mij de minste FC die ik gespeeld heb..