1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Red Dead Redemption 2

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 18 okt 2016.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Was absoluut te verwachten, is ook geen ramp verder.

    Wel zou het nice zijn als Rockstar eens naar Bethesda en Ubi zou kijken. Aankondigen en releasen in hetzelfde jaar. Love it!
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Mjah, dat deze game de aangekondigde 2017 release niet zou halen, was zo'n beetje mijn eerste reactie toen ze die datum gaven destijds. Dat gebeurt bij Rockstar wel vaker, zullen we maar zeggen... ;)

    Had er zelf dus ook geen rekening mee gehouden dat ik de game dit jaar al zou kunnen spelen.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het nadeel daarvan is dat je wel heel erg lang iedereen zwijgplicht moet opleggen. Ik voel wel wat voor beide scenario's. Heel vroeger werden games ook nog vaak uitgesteld en dan had je uiteindelijk wel een goed speelbaar product. En Ubi en Bethesda vind ik niet echt goede voorbeelden persoonlijk. Neem Bethesda met Fallout 4 maar als in je voorstel. Aankondigen en releasen in hetzelfde jaar, maar zeg nu eerlijk: Wat is er van geworden. ;)

    Vaker uitstellen kan wel helpen, dan heb je in elk geval de aankondiging gedaan en zijn de fans eerst weer tevreden. Ace Combat 7 is ook met een jaar uitgesteld, maar ik maal er niet om. Namco wil wel leren van hun fouten denk ik. Maar goed, voor beide manieren van aankondigen en releasen valt wel wat te zeggen.
     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ze hadden beter die GTA Online shit weg kunnen laten en meer tijd aan deze game gegeven.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  5. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Oh mijn god. Ik heb dit nodig, nu.
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Als het net zo leuk wordt als deel 1 dan take my money....
     
  7. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ach, een uitstel, ben inmiddels op een leeftijd dat ik me daar niet meer druk om kan maken.

    Enige waar ik van baal, is dat de game nu niet in de donkere, koude maanden uit komt.
     
    WorkingTitle, Reson en Korkss vinden dit leuk.
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik ben er wel blij mee. Teveel vette games dit najaar, dus komt mij héél goed uit. Kan ik deze game de aandacht geven die het verdiend :D
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  9. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    FTFY
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ik vind het eigenlijk maar diep triest. Los van het feit dat er genoeg andere dope games uitkomen dit jaar en ik RDR helemaal niet zo dope vind, lijkt dit gewoon op weer een gekke marketing truuk.

    Altijd maar uitstellen, uitstellen en uitstellen. Alsof Rockstar niet wist toen ze de game aankondigden voor dit jaar hij al gedelayed zou worden. Tuurlijk wel. M'n voorkeur gaat ook uit naar de strategie van BigK, gewoon aankondigen en half jr later uitbrengen.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Het ziet er wel teringhard uit zeg. Zit hier met een revolver in mn broek.

    En dat het uitgesteld is top, kan ik RDR eindelijk uitspelen.
    Doe gvd ff remake releasen!
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  12. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    zit er inderdaad retevet uit. en inderdaad van mij mag van rdr wel een remake komen.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat was wel al gebeurd dan. Dus ik zal er niet op wachten. Daarnaast ziet deel 1 er nog steeds super uit.
     
  14. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Kalm Reck, ik geloof echt niet dat die mensen het met opzet doen. Geef die mensen de tijd die ze nodig hebben om een pareltje af te leveren. Who cares als dat een half jaar langer duurt :D
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    En toen werd hij naar Fall 2018 uitgesteld :D
     
  16. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Achja, als ze die tijd nodig hebben om het een pareltje te laten worden.. Is toch prima? Vindt mn vriendin ook niet erg ;)
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Van mijn part komt die pas in 2019 uit als dat betekend dat dit dan de best mogelijke game is die Rockstar kan maken
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    April 2018 at the earliest lees ik nu. Dus het kan makkelijk herfst worden.

    Ik weet dat het uiteindelijk een betere game betekent maar man man, kondig die release datum gewoon niet zo vroeg aan in het vervolg. Ah well, blijft Rockstar.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Dan kondig je de game pas aan in een vergevorderd stadium, zodat een release half jr na de aankondiging ook mogelijk is en dat er een goed product afgeleverd wordt.

    Kijk naar Shadow of Mordor 2, die game wordt fucking koning en komt al in aug uit. Vorige mnd aangedondigd.

    Fallout 4 is overigens geen slechte game, eerder een gevalletje 'hier hadden we meer van verwacht na het legendarische deel 3', net zoals dat met Andromeda het geval was.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2017
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Toen Bethesda tijdens hun show de game aankondigde voor november werd ik gewoon fucking blij. Het zal altijd wel zo blijven voor Rockstar. :)
     

Deel Deze Pagina