1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PS3 Gekocht wat vraagjes.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pride, 24 mei 2017.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Heren,

    Ik heb voor beneden een PS3 gekocht. Nooit een PS gehad vanaf PS1 dus geen verstand van die dingen. Heb hem gekocht voor wat netflix / single player games. Nu heb ik een paar vragen.

    Ik ga hem vanavond aan de Wifi hangen en volledig update want hij staat op fabrieksinstellingen.

    1. Hoe kan ik zien hoeveel GB space ik in gebruik heb?
    2. Wanneer of waar maak je een PSN aan? De PS3 is nog niet op het internet geweest dus heb nu een lokaal accountje.
    3. Kun of moet je blueray discs installeren? is de laadtijd dan net als bij de X360 minder?
    4. Zijn er nog handige tips die ik moet weten?

    Alvast bedankt. Heb uiteraard wel wat gegoogled etc maar wellicht dat iemand me hier beter kan helpen.
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    En mijn PS3 maakt wel wat lawaai, je hoort hem goed: het is zon grote 180gb hoort dit?
     
  3. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Mocht ik iets vergeten zijn of incorrect hebben verteld (heb mijn PS3 al een tijd niet meer aangeraakt) dan word ik graag verbeterd door anderen :)
     
    Pride vindt dit leuk.
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Thanks voor het antwoorden! Het was gelukt inderdaad een PSN aan te maken etc en dat is nu allemaal werkend!
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tis voor mij ook al effe geleden, maar als ik me niet vergis wordt er bij een gamedisc niet gedownload/geïnstalleerd (tenzij het een update is natuurlijk).
     
    Pride vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina