Op de helft van het verhaal en de game bevalt me erg goed. Ik wil eerst het verhaal uitgespeeld hebben voordat ik de arcade en.online modussen in duik.
Hmm, ja misschien wel. Ben geen pro fighting game speler, meer casual. Zul je hem toch zelf een keer moeten spelen bij een vriend oid.
ik heb vorige week injustice 1 de verhaalmodus uitgespeeld tot nu voelt dit als een enorme verbetering! Speelt een stuk vloeiender!
Gisteren paar uurtjes in de story mode gedoken, echt tof hoe ze dit gedaan hebben, vond ik bij Mortal Kombat ook al tof uitgevoerd. De characters, de gevechten, de omgevingen alles is goed uitgevoerd. Black Canary
Beetje offtopic maar wel fighting game gerelateerd. Ben op zoek naar Tekken 7 topic aangezien deze volgende week uitkomt maar kan hem niet vinden. Gezien de aanstaande release lijkt het me te onwaarschijnlijk dat deze er nog niet is, dus wil geen dubbel topic aanmaken,
Die is er niet. Het is best dood in de games sectie dus verbaasd me ook niks. Dulle is er ook niet meer om topics aan te maken.
Oh jee, ben tijdje afwezig geweest op XBW. Hoe komt het zo stil? De games sectie was toch het hart van het forum?
Misschien een idee om het nog meer in te beperken tot een games topic waar alle games in worden besproken
Ben nu bij chapter 13 geloof ik en vind de story mode alijd wel tof gedaan. Ook wat potjes online gedaan en viel eigenlijk best wel mee dacht dat ik verot geschopt zou worden maar hield me nog best staande tegen de gene die ik tegen kwam.
Volgens mij had ik een bug, meende dat Red Hood unlocked was, maar toen ik vervolgens in het karakter scherm kwam kon ik hem niet spelen. Als genius die ik ben, heb ik geen screenshot gemaakt, maar volgens mij gaan ze Raiden uit MK ook in Injustice gooien.