Ik denk dat we aardig zieke dingen gaan zien in de game. Ik ben zeer zeer benieuwd naar vrijdag. Hoe laat is die reveal? Ben gelijk benieuwd of we bij die groep idioten horen of juist niet. Zou eigenlijk wel gaaf zijn om gewoon een keer een psycho te zijn.
Ik hoop een GI-GAN-TISCH grote map, met inderdaad ook grote open lege vlakte, so what, het is Montana! Van alles wat!
Ik verwacht het niet, Far Cry pronkt altijd met de badguys op de cover. Ben jij stiekem een badguy dan? Alleen weet je wat het is, Vaas is gewoon niet te overtreffen. Dat was nou een badguy die echt karakter had, die feglar uit Far Cry 4 was niet indrukwekkend. Iemand een idee hoe laat vrijdag?
Vaas was de shit alleen fucking jammer hoe weinig hij eigenlijk in beeld kwam. Nou..... Hij begint als een supernormale dude.........maar het duurt inderdaad niet lang voordat hij......anders begint te worden.
Dan nog maar te zwijgen over de keuze die je moest maken tegen het einde van FC 3. Rare shit op die offertafel. Wel boobs!
Ben wel een beetje klaar met Far Cry eigenlijk. Deel 1 was tof. Deel 2 was oke maar dat gedoe met respawn checkpoints was kut. 3 nooit gespeeld. 4 een keer gehaald bij een sale. Tig keer opgestart en gespeeld maar meestal na 30 min was ik het weer zat.
Zat ben ik het nog niet, maar ik hoop wel dat er veranderingen zijn toegepast net zoals ik dat hoop voor AC. Weg met die torens bijvoorbeeld, het wordt echt tijd daarvoor. Hoewel ik ze in FC bij lange na niet zo irritant vind.
2 was ook kut vanwege die bullet spons shit. Gewoon even een flinke lading AK 47 kogels afschieten voor er een keer zoiets simpels als één van die rebellen neerging bij zo'n checkpoint. FC 3 blijf ik zelf de beste uit de reeks vinden. FC 4 was kut omdat je er een aantal zeer frustrerende missies in had zitten. Had ik eindelijk die sniper missie gehaald op dat vliegveld, werd het daarna met de missies nog veel erger. A.I. was ook bedroevend slecht in FC 4. Het ene moment oliedom, het andere moment veel te agressief, leek wel de granaten kwestie soms uit COD - World at War. Het veroveren van de kampen in FC 3 vond ik nog het leukst, wat menig ander stukje gameplay in games liet verbleken. Perfecte omgeving voor bijna alle kampen, perfecte manieren om de kampen te veroveren. Dat soort shit zat veel minder in FC 4. FC 2 ben ik al veel eerder mee gestopt, hoofdzakelijk vanwege die bullet spons. De delen van de serie verschillen erg sterk van elkaar imo.
Dan heb jij ook meteen de beste Far Cry in mijn optiek gemist, deeltje 3! Die game geeft je een soort vakantie gevoel, iets wat in 4 en primal duidelijk ontbrak. Give it a shot! Far cry 2 had overigens weinig met Far Cry te maken. Plus daarbij opgeteld dat ik de map van Far Cry 4 gewoon niet interessant vond.
Far Cry 1 was echt geweldig toentertijd. Die graphics waren next-level, de vrijheid was next-level en de hele setting was geweldig. Het enige smetje op de game was het laatste deel. Zonder dat was het een klassieker geweest.
Far Cry 3 staat op eenzame hoogte in vergelijking met de rest van de serie wat mij betreft. Zeker in vergelijking met het gedrocht Far Cry 2.
3 was idd het hoogtepunt. 2 had wel toffe setting imo. 4 was mediocre. Volgens dit patroon wordt 5 weer vet dus.