1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Game Pass

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 24 mei 2017.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]


    Sign up for Games Pass / 14 Day Trial Here

    https://www.microsoft.com/en-US/stor...7ttc0k6l8/000B

    News
    - Launches 1st of June
    - 14 Day Free Trial for Everyone
    - 100+ game Library

    Price Per Month
    - US: $9.99
    - CA: $11.99
    - EU: €9.99
    - UK: £7.99
    - AU: $10.95
    - RU: 599 ₽
    - CL: $6.990
    - CO: $25.900
    - HK: $79
    - PL: 39.99 zł

    Launch Library

    IDARB
    A Kingdom for Keflings
    A World of Keflings
    Age of Booty
    Banjo Kazooie: N n B
    Banjo-Kazooie
    Banjo-Tooie
    BC - Rearmed 2
    BioShock
    BioShock 2
    BioShock Infinite
    Blood Bowl 2
    Borderlands
    Bound by Flame
    Braid
    Brothers: a Tale of Two Sons
    CAPCOM ARCADE CABINET
    CastleStorm
    Comic Jumper
    Comix Zone
    D4: Dark Dreams Don't Die
    Dark Void
    de Blob 2
    Defense Grid
    Defense Grid 2
    DIG DUG
    DmC Devil May Cry: Definitive Edition
    Double Dragon Neon
    Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara
    Electronic Super Joy
    Fable III
    Farming Simulator 15
    Final Fight: DblImpact
    FLOCK!
    Galaga Legions DX
    Gears of War
    Gears of War 2
    Gears of War 3
    Gears of War: Judgment
    Gears of War: Ultimate Edition - Day One Version
    GRID 2
    Halo 5: Guardians
    Halo: Spartan Assault
    Hexic 2
    Iron Brigade
    Jetpac Refuelled
    Joe Danger 2: The Movie
    Joe Danger Special Edition
    Joy Ride Turbo
    JumpJet Rex
    Kameo
    Knight Squad
    KOF98UM
    KYUB
    Layers of Fear
    LEGO Batman
    Lumo
    Mad Max
    MASSIVE CHALICE
    Max: The Curse of Brotherhood
    Mega Coin Squad
    Mega Man™ Legacy Collection
    Metal Slug 3
    Monday Night Combat
    Ms. Splosion Man™
    MX vs ATV Reflex
    N+
    NBA 2K16
    NEOGEO BATTLE COLISEUM
    OF: Dragon Rising
    OlliOlli
    PAC-MAN CE DX+
    PAC-MAN MUSEUM
    PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION
    Perfect Dark Zero
    Pumped BMX +
    Resident Evil 0
    Roundabout
    Sacred 3
    Saints Row IV: Re-Elected
    Sam&Max Beyond Time...
    Sam&Max Save the World
    Samurai Shodown II
    ScreamRide
    Sega Vintage Collection: Alex Kidd & Co.
    Sega Vintage Collection: Golden Axe
    Sega Vintage Collection: Monster World
    Sega Vintage Collection: Streets of Rage
    Shantae and the Pirate's Curse
    SOULCALIBUR
    SOULCALIBUR II HD
    Spelunky
    Splosion Man
    Stacking
    Steredenn
    Strider
    Sunset Overdrive
    Super Mega Baseball: Extra Innings
    Super Time Force
    TEKKEN TAG TOURNAMENT 2
    Terraria
    The Book of Unwritten Tales 2
    The Golf Club
    The Maw
    The Swapper
    Toy Soldiers
    Toy Soldiers: Cold War
    Virtua Fighter 5 Final Showdown
    Viva Piñata
    Viva Piñata: TIP
    WWE 2K16
    XCOM®: Enemy Within



    One low monthly price
    Enjoy unlimited access to over one hundred great Xbox One and Xbox 360 titles for only $9.99 per month, including fan-favorites like Halo 5: Guardians, Payday 2, NBA 2K16, and LEGO Batman. With so many games to discover and download, your Xbox experience will never be the same.

    Always something new to play
    Play games across multiple genres, from action/adventure and family favorites to shooters, sports, puzzle games, and more. And with new titles added every month, you’ll always have a wide selection of great games to choose from.

    Download and play in full-fidelity
    Download games directly to your console and play online or offline in full-fidelity, without any streaming or connectivity issues. Whether it’s a new story to immerse yourself in or an old journey you’re eager to revisit, experience your games as they were intended.

    Discounts on Xbox One games
    Love an Xbox One game and want to own it? Interested in an add-on or Season Pass for a title you’re playing in the Xbox Game Pass catalog? Save 20% on Xbox One game purchases and 10% on all related add-ons, but only while the base game is currently in the catalog.

    Gold plays first
    As an Xbox Live Gold member, you’ll have exclusive access to Xbox Game Pass before anyone else and be among the first to play over one hundred great games. Please check back as we’ll be updating details and availability.

    Only on Xbox One
    Xbox Game Pass will only be available on Xbox One.

    Top frequently asked questions

    What is Xbox Game Pass and how does it work?

    At Xbox, we believe in offering new ways to give you the best value to play a collection of the greatest games. For one low monthly price, Xbox Game Pass gives you unlimited access to over 100 great games – including popular backward compatible Xbox 360 and blockbuster Xbox One titles. Xbox Game Pass will add games to (and sometimes remove games from) its catalog every month, which means you can always find something new and exciting to play. Download and experience games in their full fidelity from top industry publishers and play offline for up to 30 days. Xbox Game Pass is truly your ticket to endless play.

    Do you need to have an Xbox Live Gold membership to access Xbox Game Pass?

    No, you do not need to have an Xbox Live Gold membership to access Xbox Game Pass. As with all Xbox Live titles, you will need an Xbox Live Gold membership to play multiplayer in Xbox Game Pass titles.

    What games will be available on Xbox Game Pass when it launches?
    We’re working closely with top industry publishing partners to bring a robust list of titles at launch. We expect to have over 100 games from the most popular genres including action, adventure, shooters, puzzlers, strategy, RPG, and more with new titles added each month.

    Will Xbox Game Pass be available where I live at launch?
    Xbox Game Pass will be available in at least 27 Xbox markets at launch, quickly growing to as many new markets as catalog availability permits.

    Are games for Xbox Game Pass streamed directly or will they be downloaded to my Xbox One?
    Based on fan feedback, streaming/connectivity issues were identified as a major pain point for competing game subscription services. That’s why games on Xbox Game Pass will be downloaded to your Xbox One, providing fans with a native, full-fidelity gaming experience and the ability to play downloaded games offline for up to 30 days.

    Is there a limit to how many games I can download to my account at one time?
    No – so get your storage ready! Gamers love to play, which is why Xbox Game Pass gives you unlimited access to over 100 backward compatible Xbox 360 and Xbox One games while they are in the active catalog. There is no limit to the number of games you can download from Xbox Game Pass, other than the hard drive capacity, which you can manage or upgrade at Xbox.com.

    Once I download a game with Xbox Game Pass, do I own it?
    No, the Xbox Game Pass catalog will update with new games being added every month. You need an active Xbox Game Pass subscription to play games. If you love a game currently in the catalog and want to own it, you can buy it and instantly save 20 percent off the price of the base game with your Xbox Game Pass membership, plus get 10 percent off any related game add-ons and consumables while the game is still in the Xbox Game Pass catalog.

    What happens if my subscription expires or I cancel?
    If your subscription expires or is cancelled, any games downloaded through Xbox Game Pass will no longer be available. However, progress and achievements will remain attached to your account. All games that you have purchased from Xbox/Xbox Store will remain in your games library until you manually remove them.

    Will Xbox Game Pass be available on Xbox 360?
    Xbox Game Pass will only be available on Xbox One. While some Xbox 360 backwards compatible games will be included in Xbox Game Pass, those titles will not be available on the Xbox 360 console via your subscription.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Vind het niet een fijn systeem, te duur in verhouding tot de games in de catalogus, denk dat EA Access beter werkt dan dit.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    1/3 van die games is al eerder in Games with Gold geweest. Jammer.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Onbegrijpelijke launch van een innovatief systeem.

    Library is niet interessant genoeg (veel al bij GwG zoals @Racerblade01 terecht opmerkt en sowieso amper AAA-titels of kleinere pareltjes), waardoor het maandbedrag niet in evenwicht is met het aanbod.

    Daarbij dacht ik begrepen te hebben dat er niet enkel games aan de library zullen worden toegevoegd, maar ook verwijderd. Het kan dus voorkomen dat een game verwijderd wordt terwijl jij zelf de game nog niet hebt uitgespeeld. Bij EA Access loop je dat 'risico' niet, toch?
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bizar de reacties hier. Zelfs op Neogaf wordt dit super ontvangen haha. Vind het zelf ook een prima programma. Super ook als je net een xbox hebt. Koop een Xbox met 3 maanden GamePass ofzo. 10 euro is een nette prijs voor over 120 games. Mad Max is het alleen al waard voor 10 euro. En is super dat Xbox met allemaal dit soort dingen komt. Meer keuze voor iedereen. En het wordt alleen maar beter.
    En games worden niet zomaar verwijderd, Zeker niet als je aan het spelen bent. De bedoeling is er dat er helemaal niks weggaat en alleen maar bijkomt.
    Maar MS dekt zich gewoon in voor de zekerheid omdat ze natuurlijk met games dealen van andere publishers.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2017
  6. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Over het algemeen vind ik het een goede service hoor. Voor €10 per maand kan het bijvoorbeeld al lonen om even een maandabonnement te nemen, Halo 5 uit te spelen, en je abo weer te annuleren. En dan kan je gratis 100 andere games even uitproberen. Prima. Maar als je eerst leest dat er 120 games zijn, is de lijst uiteindelijk teleurstellend om te zien doordat de meeste mensen een groot gedeelte toch al bezitten. 2/3 van die games zijn ook 360-games, dat vind ik jammer.

    Ik denk dat je hier echt fout zit. In het artikel dat de service aankondigt staat dit:
    Er staat gewoon letterlijk dat ze eruit gaan. Als ze dat niet van plan zijn maar dit gewoon is om in te dekken, is het wel hele domme communicatie. EA heeft ook altijd gezegd dat 'ze het recht hebben' om games uit de Vault te halen, dat is al een hele andere lading dan 'we halen iedere maand games eruit'.

    Dan nog zal Microsoft wel ruim van tevoren melden dat de games eruit worden gehaald lijkt me, zodat je alsnog voldoende tijd hebt de game (uit) te spelen.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk niet dat de meeste mensen ze al bezitten. Veel mensen hebben ook niet Gold. Er is een hele groep "casual" markt die games niet op release halen etc en voor 10 euro paar maand heb je opeens een library van 120 games. Denk ook niet dat het voor de hardcore community is momenteel. Al willen ze zelfs nieuwe games gaan toevoegen aan gamepass op release. Dat zal wel super zijn.

    Dit is wat Spencer zei.

     
  8. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Farming Simulator 15 :9
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  9. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Kan. Nogmaals, de service zelf is een best goede deal. Maar de lijst is voor mij persoonlijk niet interessant genoeg om een abonnement überhaupt te overwegen.

    Je bewijst mijn punt toch? Ik zie niet hoe
    vertaalt naar
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee klopt daar zat ik fout. Wilde alleen laten zien dat constant games die weggaan niet echt huge is. Een paar misschien van de 120 en niet gelijk binnen een maand ofzo.
    Maar dat ze natuurlijk wel afhankelijk zijn van de publisher. Waar EA dat probleem niet heeft.
     
  11. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Het hele systeem gaat nat op A) oudere games B) amper AAA games C) maandelijkse kosten.

    Game je veel dan is de kans groot dat je games al gespeeld hebt (zeker met die hele lading GwG games)
    Game je gematigd dan is de kans groot dat je de AAA titels mist (of dat terecht is doet er niet toe, zo werkt het nou eenmaal)
    Game je weinig dan is het te duur. Af en toe één van deze oudere titels in de sale of op Marktplaats kopen (amper afschrijving) is dan veel voordeliger.

    Ik zie de toegevoegde waarde niet. Ik was zelf ook enthousiast, tot ik de library zag en even snel ging rekenen.

    Ik ben ook van mening dat het mooi is dat MS met een dergelijk concept op de proppen komt, maar de uitwerking is gewoon slecht.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou graag die trial doen via de US store maar vergeet het maar. Hij vraagt om een betaalmiddel en dat is mijn Paypal waar je helaas alweer een tijdje niet meer mee kan betalen op de US store. Dus dan maar via de site de NL store, kan ik alleen maar uit 5 dagen kiezen en het is sowieso niet beschikbaar.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan hier gewoon 14 dagen kiezen hoor op de NL store.
     
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik had gisteren precies hetzelfde, maar later op de avond kon ik middels xbox.nl ineens wel 14-dagen selecteren. Dan kan ik nu ook gewoon.
     
  15. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Kan je die 14 dgn trial altijd activeren, bijv over een paar maanden of is de trial maar voor een bepaalde tijd ?

    Prima service trouwens imo, zeker voor newbees
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is er altijd. Totdat je hem gebruikt. :)
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ja omdat de lijst voor de US markt (net als met Netflix) vast een stuk beter is:+Als ze deze games zouden krijgen zullen ze daar ook wel een stuk minder tevreden zijn.

    Idee is best goed, er zitten wat leuke games bij dus als je een keer een maand niets te spelen hebt is het wel leuk. Als ze mensen langer aan zich willen binden moeten ze toch wel met betere games komen imo
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De lijst is precies hetzelfde..
     
  19. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik snap de kritiek niet echt. Het kost je maar een tientje per maand, en hoe gek het misschien ook klinkt, er zijn ook nog mensen buiten deze forum die een xbox hebben. Daarvan zijn er genoeg mensen die zeker de helft van deze games nooit gespeeld hebben, dus is het voor deze groep mensen toch een fantastisch abonnement? Ook voor mij, ik koop zelden een game bij release, dus met dit kan ik mooi wat games spelen voor weinig geld
     
  20. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Buiten het feit dat ik wèl op het forum zit, ben ik juist zo'n 'gamer' :+ Anders gezegd; ik game (te) weinig. Maar alsnog vind ik het aanbod niet interessant genoeg om mij hier op te abonneren. Ik koop dan liever Mad Max in de sale of via Marktplaats, om daar lekker de tijd voor te nemen (zeker meer dan één maand).

    Dat is ook waarom ik er negatief tegenover sta. Een abonnement is in de basis interessanter voor de 'veel gebruiker'. Maar doordat het allemaal (zeer) oude games zijn, is de kans erg groot dat een dergelijke gebruiker het merendeel al heeft gespeeld. Voor iemand die sporadisch speelt is het aanbod te mager (er missen een hoop toffe games) en de maandelijkse prijs te hoog. Vind ik :)
     

Deel Deze Pagina