[Multi] Far Cry 5

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 16 mei 2017.

1. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ben een beetje klaar met de Far Cry franchise

Vond 4 en Primal erg repetitief en boring. 3 was nog vet.

De setting van 5 ziet er wel vet uit. Hoop dat ze me kunnen verrassen morgen.

Anders haal ik hem wel een keer uit de budgetbakken.

2. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Die snap ik niet helemaal, je zegt dat je er klaar mee bent, maar toch wil je hem spelen?

Ik denk dat Far Cry 5 ons positief gaat verassen! Zeker gezien de setting, het is toch ff wat anders.

AntraXxX vindt dit leuk.
  3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hopelijk is de video morgen gameplay. Maar ik zie het gerust een CG teaser zijn en dan een echte onthulling bij E3.

4. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Dat zou best een domper zijn, zeker omdat ze er zo mee adverteren.

5. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Als het weer dezelfde repetitieve crap is, dan haal ik hem wel een keertje uit de budgetbakken voor €10-€15

Als ze me morgen (of op de E:cool: weten te verrassen. Koop ik 'm misschien wel veel eerder.

Ben geen hater ofzo.

Maar 3,4 en Primal zijn in principe dezelfde games in een ander jasje. Steeds weer dezelfde boring missies. Heb Primal met veel moeite uitgespeeld

Hoop echt dat AC en Far Cry dit keer een stuk vernieuwender zijn. Want de eerste AC delen waren erg vet, evenals Far Cry 3.
    Maar op een gegeven moment heb je het wel een beetje gezien.

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Doe zoals ik: sla elke release gewoon één deel over. Heb deel drie gespeeld (die leuk was), deel vier niet aangeraakt (sprak mij minder aan(. Daardoor interesseert mij deel vijf nu in ieder geval meer.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar daartussen zat Primal. :p

8. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Maar Primal was een soort GTA San Andreas (beste GTA ever) net als het verschil tussen GTA III en GTA IV met verschillende tussenversies. Houd gewoon de mainline aan :p

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Join IGN live on Friday May 26 at 5:45am PT (8:45am ET / 1:45pm BST / May 27 at 10:45pm AEST) as we watch and analyze the Far Cry 5 reveal. You can watch it here, or on our Twitch, or YouTube channel!

11. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik had dit artwork nog niet gezien (tripje stockholm) maar dit zegt wel wat over de setting:

Qua setting dus wel interessant. Redneck Amerika met de nadruk ok religieus (christelijk?) extremisme en sektes als ik een inschatting moet maken. Als ik het arsenaal op rechts zie liggen dan krijg ik wel een heel erg groot 'been there, done' gevoel. Vandaag dus meer informatie!

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    @Defanatic : Laten ze dan gelijk Wacko Texas er ook instoppen. 8)

Die vent van die sekte daar heeft het gewoon met 400 verschillende vrouwen gedaan destijds.

Jaren terug het waargebeurde verhaal van gezien in zo'n standaard true story film op RTL 4.

Niet dat ik er een echte herhaling van wil, maar het scenario zou epic kunnen worden in een game als FC 5. :eek:_O_

Defanatic vindt dit leuk.
  13. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    genoeg inspirerende voorbeelden in de usa natuurlijk. waco is er 1, maar jonestown (niet in vs) en rajneeshpuram spreken ook tot de verbeelding.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat zegt mij niets, kun je er iets meer over vertellen? :eek:

15. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    rajneeshpuram zat osho in zijn late jaren en zijn beweging werd redelijk gekaapt door zijn right hand woman met vele misstanden. jonestown religieus sektarisch oord van lui die vanuit usa naar guyana gingen en wat (spoiler alert) uitmondde in collective suicide O-)

Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik moest die googelen en het levert inderdaad creepy verhalen op. Prima vijanden om over de kling te jagen maar ik maak me op dit moment vooral zorgen of FC5 gameplaytechnisch stappen kan maken.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Denk dat FC 5 er alleen echt mee vooruit kan komen middels een flinke engine upgrade of compleet nieuwe. Heb het gevoel dat het nog op de oude engine gedaan word allemaal. Maar het feit dat er nu eens niet voor een eiland of twee eilanden word gekozen, maar voor het vaste land vind ik al een flinke vooruitgang.

Zolang we maar niet weer van die achterlijke missies krijgen zoals na die sniper missie in FC 4. Toen ging die game letterlijk en figuurlijk bergafwaarts. En de besturing en fysieke kant van FC 5 mag ook wel flink op de schop, want controls van bijv. voertuigen waren insane gevoelig in FC 4. 8)

18. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Ik vind het vooral ook erg belangrijk dat de wereld nog groter is, meer divers, niet dat alles op elkaar gepropt is maar wijd en uitgestrekt.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het risico wat je dan wel loopt is dat er weinig tot niets te doen is met een nog grotere wereld. FC 4 was al een flinke wereld, maar die aardig op herhaling ingesteld was. Neem een voorbeeld aan The Witcher III. Neem je de tijd en liefde voor een game, dan gaat die ook langer mee en dat is ook goed voor de reputatie van een dev of publisher. Het moet niet lijken op een superheldenfilm, daar heb je onderhand ook alles wel van gezien.

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

fredfenster en Mallakai vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina