1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[iOS/Android] Pokémon Go

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jul 2016.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zelf gebruik ik Pokehunt eigenlijk alleen om nests te zoeken en ten tijde van de speciale pikachu's. Sowieso is die site vaker dood dan levend...

    Probeer nog steeds een goede Tyranitar en Dragonite (dragon moveset) te scoren... Snap de reacties hierboven wel.
    Als je weken bezig bent om candy's te verzamelen en vervolgens de meest slechte moveset krijgt.
    Iets te veel RNG allemaal.

    Hier mijn squad op dit moment:
    Pok2.jpg
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  2. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Trainers,

    Back in December, we collectively walked past the equivalent distance of Earth to Pluto and now, we’re on a journey past the edge of the solar system! As of May 11, the Pokémon GO community has traveled more than 15.8 billion kilometers, and more adventures still await…

    Pokémon GO was developed for people to easily experience classic Pokémon gameplay on their mobile device and catch Pokémon in the real world. As a result, every day, people around the globe go outside, explore the world around them, make some new memories, and get some exercise along the way. We’d love to honor the memories created so far, and our collective journey yet to come, with the Pokémon GO Adventure Week celebration from 1:00 P.M. PDT on May 18 to 1:00 P.M. PDT on May 25, 2017.

    To help you stock up for your upcoming adventure, more items will be awarded from every PokéStop you visit, and Poké Balls will be 50% off in the in-game shop. Your Buddy Pokémon is also in the adventuring spirit and will find Candies four times as fast for the duration of the celebration. Whether you’re exploring your neighborhood or an exotic new location, make sure to watch for Rock-type Pokémon such as Omanyte, Kabuto, and their Evolutions. Keep an eye out—maybe you’ll even spot Aerodactyl!

    Last but not least, you'll notice an all-new avatar item has been added to your wardrobe—the Explorer’s Hat! Once Adventure Week begins, grab your new hat and head out on your journey.

    We’re excited to see where Pokémon GO takes you this week. Document your journey with the Pokémon GO AR camera, post your photos on social media using #PokemonGO! As you embark on your adventures, remember to always be alert and aware of your surroundings when playing Pokémon GO and be respectful of the communities and locations in which you play.

    —The Pokémon GO team
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Meer items, 4x zo snel buddy candies is best prima. Onderstaande lijst heeft alleen de tyranitar evoluties als interessant imo.

    Hier een lijst van Pokémons die meer gaan spawnen tijdens het komende Rock event:

    - Geodude
    - Graveler
    - Golem
    - Onix
    - Rhyhorn
    - Rhydon
    - Omanyte
    - Omastar
    - Kabuto
    - Kabutops
    - Aerodactyl
    - Sudowoodo
    - Shuckle
    - Magcargo
    - Corsola (Bij ons niet dan)
    - Larvitar
    - Pupitar
    - Tyranitar
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Ach, leuk. Dan is er een keer wat anders te vinden dan die klote ratten, vogels of gemuteerde tyfus konijnen.
     
    Reckuuza en Bidle vinden dit leuk.
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    KUT EVENT.

    Echt. Alleen maar Geodudes, Rhydon en dat was het weer.

    Slinger ik vandaag Pokkekut-Go weer open, niks. Wasberen, vogels en dezelfde standaard meuk.
    Goh, laten we dan eens in Rotterdam gaan neuzen.

    NIKS.

    Weet je wat? Amsterdam ligt dichtbij. HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM. (no pun intended).
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    [​IMG]
     
    Rampage vindt dit leuk.
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vond het wel een toffe event, vooral de snelle candy was mooi meegenomen. Alleen nog een jumpluff, houndoom en granbull en ook dex 2 is klaar. (Unown tel ik niet eens mee).

    Mijn 4de tyranitar heeft ook eindelijk eens de beste moveset.

    [​IMG]

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ben ook helemaal klaar met die kutbende. Is gewoon geen fucking reet aan die shit.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Fuck.
    Jou.

    Ik zie mensen met een Tyranitar en ik moet de eerste Larvitar nog vinden hier.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Lol ja die Cookie spooft alles bij mekaar.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dan had ik echt wel voor een unown gekozen ipv larvitars.

    Heb ook nog nooit een wilde larvitar gevangen trouwens, alles uit eieren.[​IMG]

    Af en toe best wel aardige spawns gehad met het event:
    [​IMG]
    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De beste aanvallende moveset idd maar als verdediger (en daarin blinkt tyranitar uit) is Iron Tail / Crunch het beste.

    Ik heb één tyranitar met Iron tail / Crunch met IV van 52 (matig), één tyranitar van IV 90+ met Iron Tail/ Fire Blast (top quick attack maar charge is kut) en één tyranitar met bite / Stone edge van 85 IV. Twijfel nog welke ik wel levelen tot maximaal cp. Wat zou jij doen? Degene met beste verdedigende moveset maar matige IV of dan die van IV 90+ maar mindere charge attack?

    Ik heb zelf een aantal kilometers gelopen met Porygon als buddy. 0.75km per candy, dus gunstig voor porygon 2
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2017
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Persoonlijk level ik niets op als het geen 80+ IV heeft. De gym reworks zitten eraan te komen dus om eerlijk te zijn zou ik nog even wachten met alles uberhaupt te levellen. Voor hetzelfde geld gooien ze er weer een buff overheen en dan kan alles weer anders zijn.

    Als je geen geduld hebt dan toch maar die van BI/SE imo.

    Ik level ze ook nog niet totdat ik weet wat de volgende update gaat doen.
    [​IMG]

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  14. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Allemaal leuk en aardig die E3..
    Nieuwe Pokémon Go event! ;)
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Das 1 [​IMG]

    Edit://

    [​IMG]

    Vakantie geslaagd, na dag 1 al
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2017
    Reckuuza en Burt Macklin vinden dit leuk.
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ze zijn nogal wat van plan..

     
    Siemenn en Reckuuza vinden dit leuk.
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja heb er echt zin in. Eindelijk wat dimensie in het spel :)

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Updates lijken erg tof inderdaad. Voor mijzelf is het nieuwe gym systeem wel kut. Ik woon in een wijk met 1 gym, in het centrum van Maastricht zit alles. Nu kon ik in 1 dag zoveel mogelijk gyms pakken. Maar vanaf nu zal het betekenen dat je veel vaker langs moet gaan om de pokemon ook nog gemotiveerd te houden. Haast onmogelijk voor mij..

    TM's zijn wel nice.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Heb je al gecheckt of er geen pokestops zijn die gyms zijn geworden? Ik heb nu 5 gyms in mijn straat ipv de eerdere 3.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Al een week lang dat PokemonGo mn GPS niet kan vinden en kan ook niet meer inloggen met m'n PTC. Lekker dan.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina