de Switch wordt weer gebruikt hier in huis, weliswaar door mijn zoon met Mario Kart, echt een leuke game zo nu en dan doe ik zeker wel mee. Toch leuk een console voor de kleintjes.
Dat ze maar snel een Pokemon game uitbrengen op de Switch. Het is nu tenslotte ook een mobiel apparaat om op te gamen. Hoe heerlijk moet dat zijn. Jammer genoeg is het nog wat stil rondom AAA games op deze console. - Metroid Prime - Super Smash Brothers - Pikmin - Animal Crossing - Kirby - Donkey Kong etc... Hopelijk tijdens de E3 wat nieuwe aankondigingen.
Over een maandje ARMS. Was in eerste instantie niet echt gecharmeerd van de game, maar hij begint er steeds toffer uit te zien. Was destijds ook zo met Splatoon, die werd op het internet ook lauwwarm onthaald.
Splatoon vond ik niet echt tof, maar dat kwam meer omdat ik de controles echt vreselijk vond. Ik geef het waarschijnlijk nog wel een kans wanneer hij uit komt. ARMS heb ik me verder eigelijk niet in verdiept omdat het me niet aansprak. Zal daar ook nog eens naar kijken.
En dan heb ik het toch gedaan hahaha. Mijn PS4 Pro verkocht en een Switch gehaald met Zelda! Gelukkig heb ik nog een PS4 Pro in huis staan hahaha. Maar wat een game weer, die Zelda. HZD gelijk vergeten dusssss
Ik lees echt gigantisch veel haat op NEOGAF maar ik vind het eigenlijk best wel tof ik wil graag eerst gameplay zien. Maar damn, prima setting en die rabbids zijn ook wel leuk.
Vergeet het niet: Dit weekend is de ARMS beta test. Hier geldt hetzelfde als de Splatoon 2 beta, bepaalde uren zijn ingeroosterd om te spelen:
Want? Ik hoop namelijk dat je begrijpt dat dit server stress tests zijn. Dan wil je juist iedereen op hetzelfde moment online hebben.
Als ik het schema goed begrijp dan kan er toch maar 1 tijdzone tegelijk online? Bij een bèta test op bijvoorbeeld de xbox of ps4 gaat de gehele wereld tegelijk online. Dat is toch juist niet het geval nu?