[Multi] Project Cars 2

Discussie in 'Games' gestart door Kimi NL, 8 feb 2017.

1. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nee nog geen datum helaas. Ergens dit najaar.. verwacht zelf September maar dat is nergens op gebaseerd. :D

2. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
  3. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    nieuwe 911GT3 (het model niet de raceversie)

B Tender vindt dit leuk.
  4. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Zou het? Ik heb geen idee.. zou leuk zijn..

5. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    991 GT3 RS is al uit [​IMG]
    dus met handbak ipv PDK.

B Tender vindt dit leuk.
  6. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.014
    Wellicht hebben ze in PC2 Porsche erin zitten ipv Ruf, sinds december is die exclusiviteits deal van Porsche met EA (Nfs) over.

Of was zoiets al bekend

7. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  8. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Deze staat inderdaad in de confirmed list.. gaaf zeg..

9. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
  10. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  11. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja beetje een fossiel bericht maar ik zag het gisteren pas.. dus voor mij tamelijk nieuw.

12. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.014
    haha same thought

13. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    De nieuwe GT3 'mk2' beschikt inderdaad weer - naar wens - over een handbak. Maar of dat ook voor de GT3 RS 'mk2' zal gelden, is dat al bekend? Sowieso is die auto nog niet gepresenteerd (hij komt er wel natuurlijk). En persoonlijk verwacht ik dat ze die niét de optie tot een handbak zullen geven.

14. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Daar heb je gelijk in dat het nog niet bekend is maar lijkt me raar dat ze alleen in de GT3 een handbak leggen tegen meerprijs en dan in de RS niet.

15. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Zover ik het begreep (zelf nooit in gereden natuurlijk) heeft Porsche het verschil tussen de GT3 en de GT3 RS groter willen maken. De GT3 voor zeer sportief straatgebruik (en ook uiterst capabel op het circuit) en de RS echt hardcore voor het maximale rendement op het circuit. De RS schijnt ook een drama te zijn op de openbare weg, spijkerhard en zeer spartaans (nog minder geluidsisolatie, nog lichter vliegwiel, dat soort zaken).

Iedereen is het er over eens dat een PDK het beste en fijnste is op het circuit. Zeker bij extreme snelheden (zowel qua acceleratie als in de bochten) zoals in een GT3 RS. Tel daar het uitgangspunt van de RS bij op en dan zie ik de toegevoegde waarde van een handbak niet in de RS.

Maar goed, ik ging er destijds ook vanuit dat de 1e generatie iPad gigantisch zou floppen, dus ik zit er weleens naast ;)

Martijnn vindt dit leuk.
  16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    De GT3-RS is het meest gericht op 'performance' en PDK heeft de prestaties van handbak inmiddels ruim voorbijgestreefd denk ik. Rij/race-beleving is een ander verhaal natuurlijk, maar daar lijken auto's als de R meer op gebouwd te worden.
    EDIT: @Rossi46 was me voor.

17. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Daar ben ik van op de hoogte en weet ook wel qua performance dat PDK sneller is maar toch hoop ik op een handbak :)

B Tender vindt dit leuk.
  18. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ondanks dat een handbak volgens velen heilig is, is een PDK bak toch wel de max hoor. Al is het alleen al vanwege het geluid tijdens dat snelle overschakelen.

19. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    De handbak is niet per se heilig, meer het zelf in de hand hebben toch? Ik neem aan dat je een PDK gewoon op manueel kunt zetten ook in zo'n GT3? Geen gehannes met kick downs en wel kunnen short shiften wanneer je wilt. Je moet zo'n ding 30 meter voor je rempunt ook gewoon in de begrenzer kunnen laten lopen.

Niks mis met flippers, zolang ze maar niet voor zichzelf gaan denken (zoals in een Golfje met DSG)

20. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Dude, zeg jij dit nou? 8)

De magie van een handbak zit in het perfecte samenspel tussen gaspedaal, koppeling en pook. Heb je dat goed voor elkaar dan voelt dat extreem bevredigend :D Zelfs in een VW Up of iets anders sufs. Laat staan in een GT3 :cool:

Uiteraard kun je bij een GT3 met PDK met de pook schakelen (in de juiste stijl, dus naar je toe voor opschakelen en van je af voor terugschakelen) maar dat mag niet eens in de schaduw staan van een handbak, vind ik :+

Deel Deze Pagina