1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Overwatch

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 3 mrt 2016.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik had al eens eerder meegedaan aan zo'n free weekend en normaal gesproken staat de game dan tussen Ready to install toch? Hij staat er nu niet meer tussen. Dat wordt dan gewoon opnieuw downloaden in de store morgenavond? Ik neem aan nog dik voordat het free weekend in gaat?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je de game verwijderd hebt moet je hem natuurlijk weer downloaden. :+
    En bij Ready to install staat die alleen als free weekend live is.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan zal hij er morgen wel tussen staan denk ik :)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Paar potjes gespeeld vanavond. Ik kwam er al gauw achter dat ik eerst maar eens in de training al die characters eens moet uitproberen eerst. Beetje feeling krijgen ervoor.

    De soldier is inderdaad tof om mee te beginnen. Op de art van de game zie je een hele lading characters staan maar vervolgens in de game kan ik naar mijn idee bij lange na ze niet allemaal kiezen. Is het zo dat je bij sommige modi alleen maar bepaalde characters kan gebruiken?

    Verder zeker wel tof. Morgen flink spelen.
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Je kunt gewoon alle characters direct gebruiken, geen unlocken ofzo nodig, maar dat kan inderdaad een uitzondering zijn in bepaalde gametypes.

    En gewoon quickplay doen. Training vind ik echt nutteloos. In quickplay leer je het een stuk sneller (en je kunt altijd tijdens de match nog effe kijken wat je powers zijn mbv d-pad links....doe dat niet te lang want dan wordt je gekicked!).

    Kies gewoon wat je leuk lijkt en gaan. Kies echter geen sniper als er al een andere sniper is, als je je teammates niet wilt irriteren tenminste en een grotere kans wilt hebben om te winnen.:+

    Als je net begint moet je je zowieso niet teveel focussen op moeten winnen. Have fun.
    Gewoon een paar heroes proberen te kennen, en later uitbreiden naar meer heroes...ohja, en ronsel wat XBW Xboners. SPeelt echt leuker in een team.:cool:
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou ik heb de hele ochtend nu tegen cpu gespeeld samen met andere spelers en dat ging lekker. Het stond op medium en was soms goed te doen en soms echt wel uitdagend. Wat ik vorig jaar ook al vond en nu weer zijn die characters. Wat een toffe character design en de abilities zijn gewoon echt leuk om te gebruiken.

    Echt heel sterk vind ik dat. Heb genoeg plezier gehad met dat alleen al, maar iets zegt me wel dat ik weggevaagd ga worden tegen echte spelers. Maar dat is niet erg want dit lijkt weer eens een game te worden voor mij waar ik echt beter in wil worden, echt er wat voor doen.

    Je merkt inderdaad hoe cruciaal teamwork is. De hele tijd tijdens Play tegen cpu deed ieder echt zijn best, de healer deed zijn ding etc, top. Toen quick play en gelijk mensen die het behandelen alsof het Team DM is.
     
  7. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Quickplay is nu echt niet normaal! Lijkt wel of mensen alleen maar willen ouwehoeren totdat seizoen 5 begint.
    Ik hou nu alleen mn aim steady, zodat ik seizoen 5 goed kan beginnen! Hoop echt in platinum of er dicht tegenaan te komen. Niet weer ergens in silver starten :+
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    QP is al een hele lange tijd niks meer aan. Alleen maar pro hanzo, genjis en widows en is support nergens te bekennen
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat een gave game zeg. Het Free weekend heeft mij weten te overtuigen om de game te kopen.

    Op dit moment red ik me het beste met Sombra en D-Va. Sombra omdat ze vijanden kan hacken en dat is echt super ideaal om zo'n Bastion even flink aan te pakken of wie dan ook. En D-Va is gewoon bruut met kogels blocken en die self dedtruct special.

    Maar ligt het aan mij of is die soldier absoluut OP? Ik ben meerdere keren vanavond helemaal de tyfus in geschoten terwijl ik in een fucking Mech zit en hij gebruikt alleen maar zijn geweer, maar mijn health verdween Insane snel. Maar zijn health gaat er weer bizar sloom van af.

    Hoe dan ook heb ik echt gemerkt hoe tof en hectisch het kan zijn met een goed team. Heel tof.
     
  10. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Grappig dat je Bastion hacken goed noemt. Dat is juist 1 van de minsten om te hacken. Reinhardt, Roadhog, D.VA, Tracer, Genji, Reaper, Mei, Zarya en Mercy (als je een rez verwacht) is echt heel goed. Er zijn vast nog wel meer decent characters om te hacken, maar dit is zo ff uit mijn hoofd.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2017
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik noemde Bastion omdat iemand als hem gisteren behoorlijk aan het killen was en de hele tijd in een turret veranderde. Maar ik bedoelde uiteraard gewoon iedereen. Vooral die tanks hacken is ideaal. Gauw met haar invisible ability achter de tank komen en dan hacken en dan zijn ze zo dood. Echt tof allemaal.
     
  12. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ligt het aan mij of is het nu moeilijker om in een match te komen.
    het duurt soms echt lang voordat ik in een match zit.
     
  13. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Dat is vrij logisch, aangezien Soldier een DPS (Damage) hero is en Dva een tank. Mijn main is soldier en Dva is toch wel een van mijn counters met haar fly en shield, dus met wat meer oefening hoor je het de Soldiers heel zuur te maken haha.
     
  14. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep. Ik merkte het in het weekend al. Vooral bij arcade. Hoewel het vanochtend heel vlot ging met Lockout Elimination.

    Ja precies. Die fly move doet wel degelijk damage hé? Ondanks dat het niet bij de beschrijving staat van de ability. Begin sowieso steeds meer characters echt gaaf te vinden en er redelijk mee overweg te kunnen. Zo merk ik dat Mccree ook echt dodelijk kan zijn met zijn stuk grenade en dan erop los knallen.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  17. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    De Fly move doet een beetje damage inderdaad, maar het is vooral heel effectief omdat Soldiers de high ground opzoeken. Met Dva vlieg je daar zo heen met je shield en bescherm je meteen de rest van je team.
     
  18. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Doomfist wordt door de meesten pas verwacht rond Blizzcon. Dat is een perfecte evenement om zo'n character aan te kondigen. Ik denk dat eigenlijk ook en ik verwacht eerst nog een andere hero. Maar wie weet, misschien is het toch eerst Doomfist. ;)
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    En kun je Soldier uit zijn healspot bumpen, zéér handig!
     
    GillesD12 vindt dit leuk.
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kies een bepaalde highlight animatie en dan wordt hij vervolgens niet getoond. Why?
     

Deel Deze Pagina