Je kunt niet meer via VPN op Netflix maar bij HoC zou het niet uit moeten maken want die wordt als het goed is overal tegelijk gereleased
Zover ik weet niet. In Zwitserland heeft Netflix HoC verkocht aan Sky. En volgen mij is dat in Duitsland hetzelfde.
Oh man, @Hybrid had gelijk, dat begin! Ook tof om al die one-liners te horen die we al als teaser voorbij zagen komen. Who said it: Donald Trump or Frank Underwood?
12/15 Heb eigenlijk alleen gekeken naar zinnen die enigszins lastige woorden bevatte, dat moest FU zijn :')
Helemaal afgekeken, maar vraag me af Spoiler Wat is er nou gebeurd met Conway, van het ene op het andere moment is ie helemaal full retard gegaan in die VR-rehab shit. Alleen omdat ie telkens werd herinnerd aan die reddingsactie?
t/m episode 8 gekeken. Heerlijk seizoen met mooie wendingen, ook leuke subtiele verwijzingen naar de realiteit en met name naar Spoiler Trump zoals in onderstaande aflevering. Let op spoiler aflevering 4 seizoen 5: Spoiler Details in deze serie zijn echt fenomenaal. Enige serie waar ik dit gevoel ook had was Breaking Bad.
Ik kom maar niet door seizoen 3 heen. Ik denk dat ik gewoon een samenvatting ga lezen want dit schiet echt niet op.
Seizoen 3 is ook de minste. Ik zou je toch aanraden in ieder geval de laatste paar afleveringen te kijken. Seizoen 4 is daarentegen fantastisch.
Inderdaad goed, maar niet briljant. Het hele Spoiler Man/Vrouw als President/Vice President vond ik wat te ongeloofwaardig, samen met alle wisselingen aan het einde. En waar ze het gore lef vandaan halen om aan Neve Campbell te komen .. En werkelijk iedereen wilde iedereen te grazen nemen. Die miss. Davis en Mark Usher pfff
Laatste episode gezien en vond het naar het einde toe steeds minder worden helaas. Spoiler Really, Francis die Claire op haar woord gelooft terwijl hij iedereen wantrouwt waaronder Claire? 4,5 seizoen naar presidentschap toegewerkt en dan zijn ontslag indienen omdat hij opeens vindt dat de echte macht ergens anders ligt? Hele Claire gebeuren was ook zo voorspelbaar als wat. Laatste afleveringen wordt ook iedereen van kant gemaakt alsof het niks is. Vind dit niet de goede kant opgaan..
Ook afgekeken Spoiler Echt...waar gaaaaaaat dit over? Rommelig, ongeloofwaardig, over-the-top. Tom dood, Leanne dood, Aiden dood, "Augustus Underwood" die als protestor wordt neergeschoten en dan Francis die zegt "If she doesn't pardon me, I'll kill her". WTF? Kathy Durant die van de trap gesmeten wordt en -hoe convenient- niet meer bijkomt tot aan het eind (en wat was het nut als Frank toch wilde aftreden??). De laatste 3/4 afleveringen van het seizoen gingen echt veel te ver. De monoloog waarin Francis zijn meesterplan opbiecht opbiecht aan Claire kwam totaal niet over. Nog erger was Claire die daarna de moord op Tom bekende. Wat een contrast met seizoen 4 waarin Kevin Spacey me kippenvel gaf toen hij Kathy Durant bedreigde. Eén aflevering stak er met kop en schouders bovenuit en dat was die met de nep-terrorisme dreiging van die nucleaire truck! Dit dus.
Ben dus niet de enige die het minder vond dit seizoen. Vond de eerste helft boeiend, daarna ging het heel rommelig. Er werd sneller gewisseld dan een F1 pit stop. Spoiler De positie van president verloor heel erg veel kracht en waarde imo. Jammer, keek er naar uit maar zat er wel aan te komen...
Oke ff wat nieuws want Hybrid post t niet House of Cards stopt ermee Kevin Spacey heeft 80jr geleden geprobeerd een minderjarige te palen, vandaar dat ie later met American Beauty kwam Oh ja en hij is gay
Seizoen 5 was zó slecht dat ik eigenlijk niet eens inzie hoe ze überhaupt nog een geloofwaardig plot voor seizoen 6 gaan schrijven.