[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

1. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    Nice, :) overwegen waard dan

2. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Buiten dat zijn er ook maar 5 spells dus zo uitgebreid is dat systeem niet :) Maar je kan indd ook alleen voor combat gaan!

3. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    ik speel m ook zonder die magic en shit. vermaak me er goed mee. moest er in het begin wel ff doorheen, dus zou me niet meteen uit het veld laten slaan als de eerste paar uurtjes wat tegenvallen

WorkingTitle vindt dit leuk.
  4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548

Toch leuk dat CDPR ook meedoet aan 1 April. :p

Barbabravo vindt dit leuk.
  5. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zojuist de GOTY aangeschaft. Ik zie in de store een hele reeks gratis DLC's. Moet ik deze voor de GOTY alsnog downloaden of heb ik ze al op de disc doordat ik de GOTY heb?

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    @Vigil

Naar mijn weten is de GOTY de basis game, met de betaalde uitbreidingen.
    De losse extra's moet je dan nog steeds downloaden. Zijn extra skins, quests, noem het maar op.
    Kan het je van harte aanraden.

7. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Geweldig, bedankt man! Ik laad ze in. Geweldig intro, zojuist gekeken. Blij met de aankoop!

Zifnap, Barbabravo, fredfenster en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Zo ik zit er ook weer lekker in. Ben inmiddels pas level 12, maar heb toch idee dat ik erg lang speel.
    Het is nog steeds vet maar ik vind de rewards voor sidequests doen gewoon niet zo tof.
    Die shit is of te slecht of geen reet waard (meestal beiden). Nu loop ik gewoon in prima armor dat ik gewoon ergens heb kunnen kopen. Das jammer.
    Ook blijf ik het oils/potions systeem wat minder geslaagd vinden. Met 1 alcohol alles replenishen is gewoon cheaten.

Dat Gwent is wel supertof en ben ik best wel mee bezig haha. Heb nu prima tactiek voor mn Northern Realms stack maar heb nu ook een Nilgaardian pack met betere kaarten, alleen mindere tactiek. :+

Alleen hoe weet je in godsnaam welke Gwent kaarten je nog moet halen en waar??

9. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Als je je moeilijkheid omhoog gooit replenished geloof ik niet alles automatisch.
    En ja, wat betreft de rewards van quests verkocht ik meestal alles gewoon; dat geld heb je toch nodig om de materials te halen om Witcher gear te craften :). Ik geloof dat je de eerste Witcher gear set op lvl 15 kan dragen o.i.d.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja ik wil graag wat moeilijker... Alleen doodgaan is zo kut, wat een laadtijd dan. Dat irriteert me echt mateloos :p

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal het gewoon omhoog gooien. Over een tijdje ben je toch overpowered op normal. :)

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja wat nu lukt alles prima met een beetje Quen, beetje dodgen en dan gewoon hack n slash. Enige potions die ik drink zijn Swallow en soms ff een Thunderbolt.. Al die andere shit hoef ik niet te gebruiken, dat is wel jammer.

13. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Heb volgens mij de main quest bijna uitgespeeld ,...
    ben nu bij final preparations dat je yen en ciri en tris moet helpen, ben ik bijna klaar mee

wat is logisch main quest uitspelen en dan de dlc of nu eerst de dlc doen??
    (uiteraard begin ik eerst met hearts of stone en daarna blood and wine)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    HoS kan je wel tussendoor doen. BaW zal ik idd daarna doen.

15. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Thanks ga ik het zo doen !! :thumbs:

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Geef zelf persoonlijk altijd de voorkeur om eerst de originele game helemaal door te spelen en dan de DLC, maar goed om dit te weten Hybrid. :thumbs:

17. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Nu ik weer een PS4 Pro heb ook meteen deze game weer gekocht. Ga hem nu echt goed spelen (had hem eerst op de Xbox One, maar die heb ik een tijd geleden weggedaan). Blijft een top spel:)

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    https://howlongtobeat.com/ Bij het openen van deze site zie je o.a. een the Witcher shot (ff refreshen totdat je 'm ziet). Zit die shit ook in de game? (de omgeving)

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als het goed is wel, dat moet Skellige zijn, want de rest van de wereld heb ik al tig malen doorlopen en daar kon ik een dergelijke rotsformatie niet vinden. Google eens Skellige Witcher 3 screenshots of gameplay en kijk even wat dat oplevert. ;)

Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Na Prey maar weer eens opstarten. Moet BaW nog doen

Deel Deze Pagina