Er is in het weekend meerdere keren per dag een enkel uur ingepland om te kunnen spelen / stresstesten. Tijdens dat uur kan iedereen ter wereld meedoen. Op de wereld werkt men echter met tijdzones, waardoor dat uur niet voor iedereen op hetzelfde moment is. Daarom heeft een aardig persoon een mooi schema gemaakt om aan te geven wanneer die ingeplande momenten op jouw lokale tijd plaatsvinden.
De 1e zin was voldoende qua uitleg. Wel heel lief van je dat je vervolgens zo uitgebreid uitleg geeft ervanuit gaande dat ik niet weet dat er tijdzones bestaan.
Zowaar gelukt een Switch te vinden! (niet afgehaalde reservering bij plaatselijke Intertoys) Mario Kart en Zelda waren natuurlijk no-brainers. Beide toppers. Zelda is HUGE. Zo wordt aankomend weekend bij de schoonmoeder ineens een stuk leuker mwahaha!
AH, een Switch Exlusive! Top down uiteraard, indie achtig. Ben je gek om volledige 3D games daarop uit te brengen, veels te groot risico voor die publishers. Die poppen er alleen maar dit soort titels uit. Wordt weer een Wii U 2.0 verhaal. Ziet er desalniettemin geinig uit. Maar ik speel dit liever op m'n 3DS.
Het is overigens niet Switch exclusive. Ook PS4 en PC. Uiteraard geen Xbox, want waarom zou je games uitbrengen op een dood platform?
Nintendo Online vanaf 2018. Hopelijk staat dit los van Virtual Console en komt dat ergens in de komende maanden.
Virtual Console schijnt trouwens ook onder de kosten van Nintendo Switch Online te vallen. Men zegt dat het een soort Netflix-achtig systeem wordt.
Vandaag de test-versie van ARMS geprobeerd. Ik vond het nog vrij lastig spelen, moet ik zeggen! Had niet het gevoel heel erg in control te zijn van mijn acties. Boksen met 2 losse joycons is leuk gedaan en werkt beter dan met een 'normale' controller, maar springen/dashen/chargen voelde nog niet heel intuïtief.