Legends of Icons zoals het nu heet is nu op iedere platform. Geen exclusive gedoe. Die echte Ronaldo editie is wel tof.
Zeker weten? Zou Ronaldo niet gewoon onder de noemer Icon op de PS4 verschijnen maar de overge Legends blijven gewoon op de X1?
Dat fut heeft fifa zo verneukt.. omdat ze daar bakken met geld mee verdienen focuser ze vooral daarop en is de gameplay weinig verandert de laatste jaren. Die kaarten zijn de meeste mensen daar niet is klaar mee? Heeft mij nooit kunnen boeien.
Als PES komende release gewoon net zo goed is als afgelopen jaar, dan zie ik geen reden om weer terug naar FIFA te gaan..
Ik heb bij fifa 15 maximaal FUT gedaan maar voor de rest een hele dikke +1. Al heb je de allersnelste en duurste spelers bij elkaar gehandeld dan alsnog zijn ze langzamer dan random zilveren spelers met veel minder snelheid. Het slaat echt helemaal nergens op dat FUT.
Nee, er is al een bevestiging dat het multiplatform Icons zijn en geen Legends meer. Niet gek ook aangezien EA nu een samenwerking met Sony is aangegaan in plaats van Microsoft. Het valt me nog mee dat de Icons niet PlayStation exclusives zijn geworden.
Ik hoopte meer op een filmpje van Ramos die z'n tegenstander weer eens op belachelijke wijze een 2e geel of zelfs direct rode kaart aansmeert.
De AI van zijn tegenstanders moet inderdaad wel beter ja. Welke mongool gaat nou zo'n domme overtreding maken met al geel op zak.
Uiteraard, alles draait om FUT. Doe mij maar een goede carrière mode + een nieuw online systeem wat het interessanter maakt dat de huidige divisies.