Ik vind alleen controle belangrijk. Die hele koppeling kan me verder gestolen worden. Sequentieel schakelen vind ik toffer dan een H patroon ook. Overigens heb ik ooit in een Porsche gereden waarbij van je af opschakelen en naar je toe terugschakelen was. Echt mega fucked up. Hoe dat ooit een fabriek heeft kunnen uitrollen... Flippers hadden ook minder gevoel dan het gemiddelde game stuurtje dus dat was echt één grote flop voor mij. Dan liever een simpele handbak inderdaad.
Het is zelfs nog erger. Pas sinds de recente facelift heeft de PDK van de 'normale' 911 Carrera het juiste 'patroon' gekregen. Beetje hetzelfde als BMW. Hun SMG bakken deden het vanaf het begin (E36 M3 ) al juist, maar hun automaten eerst ook andersom. Gelukkig hebben ze dat uiteindelijk aangepast, ergens begin 2000. Mazda doet het nu ook juist, maar volgens mij bijna alle andere merken verkeerd om, zoals je hier boven al beschreef. Overigens verdenk ik Porsche ervan met dit gekut te zijn begonnen. Zij waren de eerste met hun tiptronic bak, volgens mij al in de 964. Daarbij moest je naar voren duwen om op te schakelen. Eigenlijk idioot dat ze daar zo lang aan vast hebben gehouden, terwijl hun raceauto's natuurlijk altijd op de juiste manier schakelden.
Dit is weer zo'n 'moderne' track, waarbij langs de randen van de baan ook gewoon asfalt ligt, i.p.v. gras of een muur. Gevoelsmatig rijdt dat toch altijd anders, waardoor je veel eerder geneigd bent om over het randje te gaan, wat zo'n heerlijk penalty van 5 seconden (of meer) tot gevolg heeft
Ahh zo bedoel je, ja indd dat is wel het gevaar. Maar het ziet er wel geinig uit. Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze nog niet eerder had gezien..
Die Time-attack Evo!! WOW! Dit wordt zo'n ontiegelijk vette cupgame * *met inachtneming van 8 maanden ontwikkelingstijd om bugs weg te werken na release
In het begin. Later hadden wij erg weinig last van Lag tijdens het cupracen. Ik ben ook heel benieuwd naar de E3 aankomend weekend. Wil echt weten wat de Scorpio allemaal kan.