Schijnbaar is er iemand van Rare© die al weken lang "rijmpjes" op zijn Twitter account zet. Dat komt weer overeen met hetgeen wat hij jaren geleden heeft geroepen dat er wel een vervolg zou kunnen komen op Banjo-Kazooie. God wat mis ik die game. Waren beide echt heerlijke games op de Nintend 64. Als er een deel 3 komt zal ik m'n poep verliezen.
Heb eerlijk gezegd nooit de eerdere delen gespeeld op die Xbox Pass staan een aantal Banjo titels, worth playing?
Is FromSoftware eigenlijk ook ergens aanwezig? Nieuwe game van hun en Nintendo Spotlight is het enige waar ik echt benieuwd naar ben.
Zaterdag 10 juni om 21:00: EA Play Zondag 11 juni om 23:00: Microsoft Maandag 12 juni om 06:00: Bethesda Maandag 12 juni om 19:00: PC Gaming Show Maandag 12 juni om 22:00: Ubisoft Dinsdag 13 juni om 03:00: Sony Dinsdag 13 juni om 18:00: Nintendo
Hoop liever op iets nieuws. Bloodborne is een van de beste games ooit, dat moeten ze niet verpesten met onnodige sequels.
Die begrijp ik niet onnodig? wat ik er van begreep is dat bijna iedere Bloodborne fan graag een vervolg willen zien.. begrijp niet wat ze aan het origineel kunnen verpesten door een sequel uit te brengen.