Die voiceacting is wel echt kut met peren yo. Ga m maar in het Japans kijken, als het er uberhaupt is.
Is een serie gemaakt in de VS, dus dat zal wel niet. En is de voice acting echt zo kut? Ze hebben toch behoorlijk wat professionals bij elkaar geraapt voor de main cast.
Zojuist op Netflix de docu gezien genaamd: Chasing Coral. Ik ben nou niet een groot liefhebber van dit soort docu’s maar het was er 1 in HDR dus gingen we kijken. Wat mij betreft een dikke aanrader! Prachtige beelden maar het is ook even een duidelijke boodschap naar de mens toe hoe wij ons eco systeem aan het killen zijn. Echte beelden van op het moment van filmen en een 2 maand verder en het resultaat was tergend om te zien. Echt een aanrader !
Kijken jullie Ray Donovan ook? Season 1 vond ik leuk, echt mee vermaakt en soms gewoon echt goed ook. Helaas is season 2 gewoon bullshit, man wat een ronduit achterlijke dingen gebeuren er zeg, bizar hoe erg het ineens bergafwaarts gaat. Jammer, kan best wat mee gedaan worden.
Ja mee eens. Later wordt het absoluut weer beter vind ik. Season 2 is by far de zwakste. Al moet ik zeggen dat deze serie niet te serieus genomen moet worden want er gebeuren plenty dingen waarvan je zegt "yeah right". Maar het heeft echt momenten die qua niveau behoorlijk lager liggen dan andere momenten. Overall het kijken waard. Vooral de scènes tussen Ray en Mickey zijn top.