Ja. De battlefield 1 trailer was ook supergeil. Maar speelt iemand überhaupt battlefield 1? Ben nog steeds skeptisch. Helemaal nu ik echte mp beelden zie en niet een trailer die gemaakt is door Michael Fucking Bay.
Weet ik heus wel. Maar bedoel eerder in mijn omgeving en friends list zie ik niemand die het speelt. Ik was omver geblazen door de Battlefield 1 trailer, maar vond de game niet leuk genoeg terwijl Battlefield 4 mij wel maanden bezig hield.
Die Bf1 dlc was wel veelbelovend, maar september pas. Dat vind ik veel te laat. Die 2 nachtmappen gaan niet heel veel toevoegen als overbrugging vermoed ik. NFS zag er ook weer drama uit. Die vreselijke onderbrekingen tussen gameplay en cinematics. Daar zou ik me helemaal dood aan ergeren. Starwars heb ik niks mee.
Hmm weet niet wat ik hiervan moet vinden. Ziet eruit alsof ik naar dlc van Battlefront 1 ben aan het kijken.
Moeilijk man. Het hele EAsports gezeik hebben ze in ieder geval zo dragelijk mogelijk gemaakt, het tempo zat er de hele tijd goed in, en we zijn niet lastig gevallen met Sims content packs of Bejeweled/Peggle statistieken. Maar dan nog heb ik niets gezien waar ik echt warm van werd en direct wilde spelen. Zelfs 'A Way Out' moet het op het moment nog vooral hebben van hoop, sfeer en wilde dromen. Het was veel beter dan vorige EA conferences, maar ik ben er nog niet helemaal uit of dat genoeg is om het goed te noemen. Oh, en geen SK4TE adface:
Ik weet niet wat ik van NFS Payback moet denken hoor, action adventure, The Run 2? Doe mij maar een goede NFS met een enorme open wereld en goede handling incl manual shifting. Ik bedoel, die truck rijdt 120mph..... Da faque?
Grootste vraag blijft momenteel toch die prijs van Scorpio, ik zie genoeg mensen 399,- zeggen ook vanwege die google results op basis van de teasers maar mensen zitten nu toch op 449,- / 499,-. Al zou 399,- wel echt heel netjes zijn.
Ik mag dan wel hopen dat ze vanavond games aankondigen. Anders kun je er puur naar gaan kijken. Anthem zal waarschijnlijk wel timed exclusive worden.