1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2017

Discussie in 'Algemeen' gestart door Reckuuza, 16 feb 2017.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Anthem is gewoon multiplatform

    En snap echt niet die Xbox has no game gedoe opeens. Waar een jaar geleden het PS4 has no games gedoe er was. Beide zijn dom.
     
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    The Evil Within 2 confirmed; Mikami still directing

    [​IMG]
     
    ExquisiteSteez vindt dit leuk.
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja dat kan. Voor mij is het het tegenovergestelde. Maar dat mensen nu roepen Xbox has no games omdat ze een rustige Q1 hadden is gewoon weird. Waar het PS4 has no games was in Q4 2016. Zoals ik zei beide dom. Want iedere console heeft zijn momenten van "droogte" soms. Kan niet anders.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zo moeilijk is het toch niet? PS4 had een tijdje lang nauwlijks exclusives en werd daar terecht op aan gesproken net zoals MS dat het afgelopen jaar werd. Imo moeten ze voor de Scorpio (naast een goede prijs) wel met een paar toffe exclusives komen willen ze het een succes laten worden. Multiplats zijn natuurlijk ook leuk maar die zullen nooit de volledige kracht uit de Scorpio gaan halen gok ik
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond dat van PS4 ook niet terecht. En een beetje hyperbole en olie op het vuur voor console wars. Mensen deden net alsof PS4 geen games had net zoals nu met Xbox.
    Daarnaast krijgen we dit jaar al. Crackdown 3, State of Decay, Forza 7 en Sea of Thieves. Teveel zelfs. Beter een kan naar 2018.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Hardwarematig is het zeker een interessant ding. Ik ben alleen totaal niet overtuigd dat de plannen die momenteel rondgaan de enorme kosten van de Scorpio terug gaan verdienen voor MS. Grafische performance van multiplats zal miniem zijn, aangezien developers nu rekening moeten houden met 5(!!!) platformen waarvoor ontwikkeld moet worden: De originele Xbox One en PS4, de Pro en Scorpio en vervolgens ook nog eens PC. Het is niet een kwestie van slechts een knopje indrukken, waarna het optimaal runt op de specifieke platformen. Dit vereist platform specifieke optimalisatie. Dit voor 5 platformen doen kost enorm veel energie, tijd en voornamelijk geld. Aangezien games al enorm veel kosten om te maken is dit een punt waarop bespaard kan worden. Ik zie developers dus niet enorm veel verschil uit de Scorpio trekken ten opzichte van de Pro. Ik hoop uiteraard dat ik verrast word, maar ik verwacht niet te veel.

    Om dan nog even terug te komen op exclusivity. Dit heb je juist nodig om mensen naar je platform te lokken, bijvoorbeeld timed exclusivity van Anthem. Vooral games die online gespeeld worden zullen anders bij het Playstation platform blijven hangen. Het grootste deel van de vrienden en medegamers gebruikt dat platform namelijk ook.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Sate of Decay en Sea of Thieves zijn imo maar niche games waar je echt geen grote aantallen spelers mee aantrekt. Er moet dus imo naast Crackdown en Forza nog zeker wel een AAA titel voor dit jaar aangekondigd worden die de Scorpio power echt gaat gebruiken
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Vond deel 1 erg goed. Zeker als Resi fan.

    Laat deeltje 2 maar komen.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    State of Decay 1 is wel 3 miljoen keer verkocht. Dus echt niche is het ook weer niet.
    Hoe bedoel je met Scorpio power? Grafisch? Want Sea of Thieves ziet er heel goed uit zelfs op een OG Xbox One.
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik snap sowieso dat hele PS vs Xbox gedoe niet. Zijn beide prima consoles. Het kan altijd beter maar over het algemeen prima dingen. Beide pro's en con's.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Komt gewoon doordat "alles'' ook op de PS4 te spelen is + die heeft nog exclusives.

    Met daarnaast dat je inmiddels alle Xbox games ook op de pc kunt spelen.

    Anyway waar ik hoop voor vanavond: (meer een dreamlist)

    - Sunset Overdrive 2 (of scorpio + play anywhere expansion)
    - Mech Assault
    - Xbox Orginals toegevoegd aan gamepass
    - Banjooo (of conker)
    - Bioshock 4
    - Fable
    - Scorpio vanaf 399,-

    En natuurlijk something something Halo / Forza / Gears / Sea of Thieves / Crackdown 3 / Ori.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heeft nog steeds niks te maken met "Xbox has no games"
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Als je het puur vergelijkt op aantal games, dan is het alsof xbox no games heeft. :)

    Natuurlijk heeft xbox games, maar buiten de halo, Forza, Gears exclusives hebben ze bar weinig qua franchise waar ze op verder kunnen borduren.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat geldt voor alles consoles.
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Niet te letterlijk nemen Hybrid.;)
    Je moet dat hele no games (net als alles in een console 'war' (war :lol:) met een vat zout nemen.
    Overdrijven maakt de zaak duidelijk.:+

    En met no games wordt overduidelijk no exclusives bedoeld.
     
    fredfenster en AnubisNefer vinden dit leuk.
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Klopt, dat zei ik. Maar veel van de ps4 exclusives zijn nog geen franchise he. Het is de eerste installment en een paar daarvan zijn er dus opvolgers voor aangekondigd.

    Echter een bloodborne, nioh, until dawn en horizon zero dawn zijn nog geen franchises. Maar wel stuk voor stuk uitstekend ontvangen.

    Dat kan je niet zeggen van ReCore, quantum Break, sunset overdrive.

    Echter heb ik geen zin in een vs battle :) ook al doe ik vrolijk mee. Ik hoop echt dat MS gaat vlammen, dat is alleen maar goed voor de industrie en zorgt ervoor dat beide partijen scherp blijven.
     
    Daz, Tim en fredfenster vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina