Dan moeten ze Sony qua exclusives helemaal wegblazen willen ze mij ooit overhalen om die Scorpio te halen.
Tsja, m'n 1080TI was ietsje duurder dan 499,- en dan moest de rest van de pc er nog bij. Opzich is 499,- niet eens een rare prijs voor een premium console, inmiddels verkopen de elite controllers ook prima en bieden ook echt meerwaarde. Kennelijk zijn gamers wel bereid iets meer geld neer te leggen als het echt de moeite waard is, nu moet er wel genoeg content zijn om ervoor te zorgen dat mensen die stap willen zetten. Wel zou het vreemd zijn dat het basismodel (de S) € 250,- is en het premium model 2x zo duur is.
Wario64@Wario64 12m12 minutes ago "I've also heard final name is in the Twitter poll I put up - Xbox Scorpio - Xbox Two - Xbox 10 - Xbox One X Aldus Geoff Keighley
Of gewoon Xbox. Er zit toch geen lijn of logica in de Xbox benamingen van hun consoles. Xbox Two, als dat het wordt, zal het de eerste met in de geschiedenis van MS dat ze consistent en opvolgende namen geven.
Aldus Geoff Keighley op Neogaf (http://www.neogaf.com/forum/showpos...a5d50dde3efc893df4&p=240054981&postcount=1860) Meerdere versies dus?
De Xbox One S komt toch ook in meerdere varianten? Steker nog zo goed als alle grote MS hardware producten komen in meerdere varianten. Al verwacht ik dan dat je voor 499,- de 1TB variant krijgt en dan voor 550,- de 2TB etc. Dus dan krijg je de starting at ... 499,-
Dat is toch gewoon zelfmoord? Of bedoelen ze met meerdere versies hdd grootte? Of een configurable Scorpio? 1. basis (gewoon te koop bij de winkel) 2. zelf componenten kiezen (op bestelling zoals een pc)
Zou ook nog zo kunnen zijn dat je voor meer geld een zwaardere variant krijgt (i5 met 8gig werkgeheugen etc) al verwacht ik dat niet.
Waarom niet als ze de focus op Windows gaming willen zetten? Nu ik erover nadenk is het helemaal geen verkeerd idee van mezelf..... ;-)
Dat noemen ze inmiddels Xbox hehe, nu die store nog eens een goeie beurt geven en we zijn al een heel eind op weg.
Enige wat eventueel zou kunnen verschillen gok ik is misschien een soort Elite versie met een grotere HDD en een Elite controller In dezelfde thread op Gaf zijn er toch nog best wat mensen die nog steeds 399 gokken en dat 499 alleen een place holder tijdens de repetities is