Microsoft is gewoon hun system-sellers kwijt. Call of Duty, Battlefield, Destiny etc. Dat zijn dan wel multiplatform games maar wel de games waar je het van moet hebben. Hell, zelfs FIFA ontbrak? Ik had een teaser verwacht van Halo of Gears of War ... maar ook dit ontbraken. Al was het maar de helm van Master Chief of de stem van Cortana? Eerstgenoemde games ontbraken ook omdat de exclusiviteit voor de reveal bij Sony ligt. Sony heeft jaren geleden gewoon slim gehandeld door deze franchises binnen te slepen. Vermoed dan ook dat de impact tijdens de Sony reveal (m.b.t deze titels) wat groter zal zijn.
Yuuuuuuuup. God of war 4 Death stranding Kingdom heart 3 Spiderman Uncharted lost legacy Last of us 2 Ni no kuni 2 Days gone Horizon dlc? Gran Turismo Knack 2 Dat is al 3x meer dan MS.
Jep. Zoals voorgaande jaren de DLC exclusive was van COD bij Microsoft. Dat switched heen-en-weer maar ik mis zulke aankondigingen wel. O? Volgens mij is er besloten dat er geen enkel stukje exclusiviteit meer komt. Beide consoles zijn gelijk. Zou zomaar kunnen hoor Zie edit Valt wel mee.
Wat was dat een saaie conferentie van Microsoft zeg, als je dan met zo'n beest van een console komt dan laat je toch zieke graphische spellen zien die er ook echt gebruik van maken en die ook exclusive zijn. Nee hoor komen ze met al die ruk indie titels.
Mensen doen wel lacherig over Knack 2. Maar ik speel 10x liever Knack 2 dan Sea of Thieves. Ben erg benieuwd naar vannacht. Ben wel een beetje bang dat we veel (misschien een beetje te veel) COD/Destiny gameplay gaan zien. Maar goed, als ze Spiderman laten zien dan kan mijn dag niet meer stuk
Volgens mij is het nu al het 3e jaar dat ze Sea of Thieves hebben laten zien en het boeid me nog steeds echt helemaal niet.
So it begins. "Gunscape is a first-person shooter construction kit that was originally planned for Wii U. But at this point, it’s probably safe to say that it won’t come out on that system. While Wii U is probably out, Switch could be a possibility. A developer speaking on the official Gunscape forum noted that cross-play between Switch and Xbox One has been “conditionally approved”. We assume that means players on both consoles would be able to play online together if Gunscape were to be made for Switch."
Weet alleen dat er een gerucht is dat Spoiler Crash Bandicoot De show gaat openen Zou mooi zijn als Sony gaat afsluiten met Death Stranding of Red Dead. Weet al dat Kojima heeft aangegeven dat DS niet aanwezig zal zijn op de E3. Maar goed, eerst zien dan geloven