Deel 8 was een over de top superhelden film met geile wijven en auto's. En een duikboot. Belachelijk deel en ging werkelijk nergens over. Ik duw even een torpedo weg met m'n blote poot .. die op de 1 of andere manier met een bloedsnelheid over het ijs klapt. Sinds wanneer kunnen duikboten 120 kilometer per uur? "We gaan Dom zoeken! Wat is dat bliepje? O hij staat hier al 36 uur voor de deur te wachten tot we allemaal bij elkaar zijn zodat hij kan laten zien dat Dom een bad-ass is". FUCKING KANSLOOS. Jason Statham die Han vermoord ... geen probleem. We zijn familie. Lekker aan de BBQ op het einde. KANSLOOS. -5/10 /Mod Spoilers -10/10
Sorry dude, ik heb me ermee vermaakt. Yup dat stukje met torpedo was belacbelijk, maar ik kon de humor er wel van in zien. Deze shit moet je never nooit niet serieus nemen. Daarom zei ik...embrace it. De gestoordheid, zeg maar.
Dat is bijna hetzelfde als zeggen dat het belachelijk is dat een (super)man kan vliegen. Realisme in een onzin film gebruiken als belangrijkste argument dat je het een lompe film vind, is een beetje gek. Daarnaast hoef je niet de basass uit te gaan lopen hangen door spoilers te gaan geven en dan zeggen dat het je geen fuck interesseert. Is ook een beetje gek. Verder vind ik het ook wel een lompe film, maar dit vond ik wel een van de leukste uit de serie. Waarschijnlijk omdat het zichzelf hier niet zo serieus neemt. Dat gebeurde in vorige films wel en dat was een beetje sneu vind ik.
Je bent er van op de hoogte dat de film 2 maanden uit is? Toch? Waarom dan de moraalridder uithangen en gaan huilen om spoilers? F&F draaide (let op, draaide) om snelle auto's en vette actie m.b.t die auto's. Deel 8 is gewoon zwaar over de top en voelt niet meer als een F&F film. Leuk al die actie natuurlijk ... maar je wijkt ineens bizar af van de F&F formule. Ieder z'n ding natuurlijk. Nee. Tuurlijk is het een vermakelijke film maar ik vind het 1 van de slechtste toevoegingen in de hele reeks. 6 en 7 hadden toch meer met auto's in plaats van deze James Bond setups M'n ekte cijfer is overigens een 6/10.
Je hebt helemaal gelijk. Ik zal mijn traantjes drogen en ophouden de moraalridder uit te hangen. Ik werd gewoon ontzettend verdrietig van je. Sorry.
Kijk, Resident Evil en Underworld zijn gewoon guilty pleasures, maar de F&F serie is gewoon ruk geworden. Dat is mijn oordeel en daar moeten jullie het mee doen!
Jezus... echt? Mijn post gaan lopen reporten omdat er spoilers in staan? Voor een film die al 2 maanden in de bios is en online overal word besproken? Kanloos kutjes volk. @Tyrant is een lul
Ik kan even niet onderscheiden wat echt is, maar ik heb niks gerapporteerd. Ik blijf je een beetje gek vinden.