Denk het wel, was vannacht ook tot half 4 wakker gamekings nabesprekingen aan het kijken op de achtergrond
Eindelijk Beyond Good & Evil 2, maar ik hou het nog even in, ze hebben eerder een CGI trailer geshowed van een nieuwe Beyond Good and Evil
Was zelf aan het gamen, hou normaal ook niet van gamekings, maar vond het wel tof om die gasten live vanuit LA te horen, lieten ook alles zien vooraf en achteraf buiten enz
Sinds 2013 is Sony onverslaanbaar en dat zal vannacht weer gebeuren, klaar! Zij hebben gewoonweg de beste titels in portfolio en dan is het nog maar de vraag met welke verrassingen ze nog komen. Wat had ik een beuk van MS verwacht zeg...
Same, moet er nog aan wennen, waarschijnlijk wordt het wel leuk, dit is wel de eerste AC waar ik echt geen hype voor heb. Btw vond de Ubisoft Persco echt tof! beste tot nu toe.
Je vriendin is toch niet je moeder.. Ga om 3 uur gewoon ff 2 uur schijten. Je moeder schijt ook gewoon, of je zus, buurvrouw of vriendin en al die andere mensen die vinden dat je het niet mag kijken. Beetje schijten, beetje kijken, plons plons, fap fap en weer het bedje in. Succes pik
Ik ga wel kijken, fuck it! Gewoon ook benieuwd of MS in z'n kontje wordt genomen door Sony. Lekkaaah!!1!
Hoop dat Jack Tretton zijn return maakt ala 2013. Wat een held was dat hahahaha! Helaas morgen werken, dus voor mij wordt hem niet
AC Origins editie voor 800 euro trouwens (komt met resin statue) http://store.ubi.com/nl/assassin-s-...edition/592598cbef3aa5164c8b4568.html#start=7
Ga Sony sowieso kijken. Maar misschien dat ik zo even 2 uurtjes ga pitten. Ben vandaag om 05:30 opgestaan om te pissen. En ben toen opgebleven om Bethesda gaan checken. Dikke skijt conferentie... en nu ben ik te moe om op te blijven.