Die gameplay beelden van vanavond, die zagen er behoorlijk 30 fps uit toch? Of kun je dat sowieso niet beoordelen op een YouTube livestream?
Moet wel ff zeggen dat het font echt niet mooi is en niet bij de settings past. Hopelijk wordt dat nog wat aangepast.
Haha! True, ik weet alleen niet of het goed is dat zulke dingen óók in een AC game naar voren komen. Al moet ik zeggen dat ik het tot nu toe allemaal erg tof vind ogen. Behalve dan die in de lucht afbuigende pijl.
Ben eerlijk gezegd wel enthousiast geworden na de afgelopen dagen. Setting ziet er interessant uit, wat ik eerst niet had, en main character ook prima. Ook leuk dat het wat meer richting rpg gaat en meerdere wapens enzo, en ook elementen van Far Cry (Outposts). Sowieso geweldige show gisteravond van Ubisoft. Positief verrast.
Omdat ik niks met een franchise meer heb betekend niet direct dat ik alle delen daarna niet check (Ik hoop nog steeds dat AC een andere richting opgaat, dat doet dit blijkbaar niet). Toch maar even mijn bericht geedit, was lekker onduidelijk zojuist
Checkboard rendering. Improved lighting over previous ass creed titles. Looks like high pc rather than high console settings Stable 30fps Alpha build.