Voor mij een van DE titels van de E3, zag er echt goed uit, ben benieuwd naar het hele concept van de game.
Ik baal eigenlijk een beetje dat het een zombie game is. Heb echt he-le-maal niks met zombies. Reden dat Last of Us voor mij ook niet zo episch is als anderen (wel nog steeds vet, maar puur door verhaal). Was echt benieuwd naar de game van deze studio, maar dit lijkt me niet iets voor mij...
Al tijdje stil omtrent deze game. Hopelijk binnenkort e3* weer wat info. Las ergens dat het vermoeden wel bestond dat die dit jaar nog uitkwam
Ben er ook niet heel fan van maar vind de zombie games niet bijzonder goed vertegenwoordigd, (Dead Island, Walking Dead) los van de CoD opties Dying Light liet mij wel zien dat openworld zombies tof kunnen zijn. Maar TLOU 2 komt er ook aan maar zal redelijk lineair zijn
Technisch gezien kon je ook solo spelen met AI, maar de focus lag wel op multiplayer ja. Wel een van de beste multiplayer games die ik gespeeld heb Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Scripted hoeft geen probleem te zijn, als het maar goed gedaan is. Last of us was ook zo maar wel fenomenaal gedaan.
Je kan een scripted event toch ook triggeren obv level progressie. Als het heel open wordt, is het vooral een eentonige spelwereld wat ik vrees.