Voorspelbaar maar prima einde. Seizoen 7 wordt wel overbodig onderhand. Volgens mij gaan ze door tot dat views onder 1 miljoen komen.
Lekkere afsluiter wel. Back naar de roots van de serie nu hopelijk. En hopelijk gaan die views omhoog want anders wordt S7 het laatste seizoen.
S5 staat op Netflix dus zit er weer lekker in. Helemaal gemist dat S6 ook al uit is, maar kijk tegenwoordig altijd legaal... Moet dus maar weer gaan downloaden want het blijft een vette serie.
Seizoen 7 ep 1 was weer fokking epic. Blij dat alles weer zo',n beetje als vanouds is. Blijft zo een heerlijke serie om naar te kijken.
Episode 2 was ook heerlijk. Dit wordt echt weer een ouderwets topseizoen. Interactie tussen Mike en Harvey is weer heeeerlijk.
Net seizoen zes afgekeken. Spoiler: Suits S06 Die hele storyline over 'The Donna' had niet gehoeven. Sowieso werd het hele 'ik ben Donna ik ben awesome' een beetje vermoeiend. Overal niet echt een sterk seizoen, die Tara begon ook op mijn zenuwen te werken. Door het einde ben ik wél erg benieuwd naar seizoen zeven tho! Harvey Specter en Mike Ross reunite again!