[Multi] Assetto Corsa

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 3 jun 2015.

1. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Dirt4 dan maar

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

2. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
  3. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Ik geloof er niet veel meer van maar we zullen zien.. En sws vanaf vrijdag Dirt4[​IMG]

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Jeeeej :D:D:D

AC<3O-)

5. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Eindelijk! Nou hopen dat het ook werkt, wat gelukkig bij AC wel het geval is online.

6. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ze hebben nog niet eens ge-resubmit. Dat 'hopen' ze snel te doen. Dán moet het nog goedgekeurd worden en dan pas kan er geupdate worden. "Eind volgende week"...

7. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Op het pcars forum zijn ze laaiend enthousiast over de laatste update...

8. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Net voor het eerst in maanden weer even aangezet en een paar races gereden met @B Tender... En wat rijdt het toch heerlijk. _O_ Zó jammer dat die private lobbies er nog steeds niet zijn, ik ben er echt van overtuigd dat je in Assetto zo veel betere cupraces kan hebben dan we ooit in Pcars/Forza hebben gehad.

...hoewel ik wel nog amateuristische fouten maak. :D

B Tender vindt dit leuk.
  9. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Joh, in Project Cars ging het ook prima hoor :cool:

hillss vindt dit leuk.
  10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    AC ligt wat het echte auto- en racegevoel, en de mogelijkheid tot echt close racen naar mijn mening toch echt mijlenver voor op Pc. :)

Was gelijk weer top inderdaad, afgelopen avond racerblade, ookalhadden we allebei een helepoos niet meer geraced.

11. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Het enige waar AC op mag hopen is dat PC2 nog steeds dezelfde fouten bevat als PC1. Of dat het flink wordt uitgesteld. Anders dan kunnen ze beter meteen stoppen met het ontwikkelen van de update. Als die al bestaat voor de Xbox. Het wordt toch nooit meer wat. Wat betreft content en mogelijkheden veegt PC2 volledig de vloer aan met AC.

Zonde hoor, want ik geloof best dat het fijn speelt.

Dex en Kimi NL vinden dit leuk.
  12. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Maar niet wat betreft kwaliteit van auto's en circuits, physics en online netcode. :+ Dat AC dan maar geen bestaansrecht heeft is natuurlijk overdreven.

En de kans dat PC2 dezelfde fouten gaat maken als PC1 acht ik vrij reëel. :p

B Tender vindt dit leuk.
  13. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Het enige wat ik me van de online lobbies van AC kan herinneren: We kunnen niet met die auto racen want Beltoon heeft de DLC niet :lol:

Kimi NL en Rossi46 vinden dit leuk.
  14. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Content en mogelijkheden PC2 vs. dat handje vol lasergescannede banen (waar ons mooie Zandvoort niet bij hoort) en de komst van Forza 7 er nog naast geeft @Rossi46 toch wel gelijk: Het wordt nooit meer wat. Ze hebben de kans gekregen, maar die zeker niet gepakt. Shit kost ook nog steeds 50,- in de Xbox store zonder de DLC. Ga toch weg haha

Overigens denk ik dat het wel goed zit met deel 2. In die controller gameplay video's is te zien dat overstuur al wat beter op te vangen is, en het ontwikkelteam is al een tijd op de hoogte van het plakken... We gaan het meemaken :) Ben zelf alleen de dans ontsprongen met deel 1 (kocht pas een One bij patch 6 dacht ik) dus de hel die jullie kennen heb ik nooit meegemaakt :9

15. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou dat denk ik dus niet. Ze hebben echt wel geleerd van Pcars1

16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik hoop dat ik me vergis, maar ben bang dat pcars teveel hooi op haar vork neemt.

17. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Denk je ja? Ik denk het niet hoor. Maar ik weet dat niet zeker. De testers zijn in iedergeval erg te spreken. Al kunnen en mogen ze weinig loslaten..

18. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Dat zeiden ze bij deel 1 ook, daar zijn ze zelf ook (financieel) bij gebaat. Die meningen neem ik met een kilo zout.
    Ik snap de haat naar Assetto toe echt niet, zeker als je het niet gespeeld hebt. Assetto hoeft niets te worden, Assetto is al 'wat'. Zodra private lobbies er zijn is het wat mij betreft gewoon een complete game, dan zal meer content alsnog welkom zijn, maar ik zal niets echt missen. Project Cars heeft met tientallen GB's aan patches nog steeds het dubbele aantal patches nodig om de game echt te fixen. Op de belangrijkste punten (FFB, physics, netwerk) is Assetto beter dan elke andere game op Xbox dan ook. Je andere argumenten snap ik ook niet, Forza zit niet eens in hetzelfde genre en de relevantie van de prijs op de Xbox Store zie ik al helemaal niet. Die zooi is altijd overpriced zonder korting (wat overigens ook meerdere keren gebeurd is), en er zijn volgens mij meerdere keren in dit topic links langsgekomen waarbij je hem voor €15 kon oppakken.

Smok3y vindt dit leuk.
  19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    100% eens met Racerblade. Elke keer dat ik assetto corsa opstart is het rijden gewoon echt genieten, dat heb ik bij geen enkele andere game zo ervaren. Straks deze week of volgende week, met private lobbies heeft de game alles wat ik zoek in een game.

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Mee eens. De FFB in deze game is topnotch.
    En mooi vind ik ook dat elke auto merkbaar anders rijdt.

Misschien verder een beetje een statische saaie game met een niet al te spannende career mode. Maar kwa rijden is het echt genieten!

Deel Deze Pagina