Algemene development stuff? Edit: Hier staat het ook als je wilt checken. https://en.wikipedia.org/wiki/Video_game_development#Alpha " Alpha Alpha is the stage when key gameplay functionality is implemented, and assets are partially finished.[153] A game in alpha is feature complete, that is, game is playable and contains all the major features.[154] These features may be further revised based on testing and feedback.[153] Additional small, new features may be added, similarly planned, but unimplemented features may be dropped.[154] Programmers focus mainly on finishing the codebase, rather than implementing additions.[152] Alpha occurs eight to ten months before code release,[153] but this can vary significantly based on the scope of content and assets any given game has." "Beta Beta is feature and asset complete version of the game, when only bugs are being fixed.[152][153] This version contains no bugs that prevent the game from being shippable.[152] No changes are made to the game features, assets, or code. Beta occurs two to three months before code release" Laat ook maar zien hoe crap die "beta's" zijn 3 weken voor release haha.
Ook vet veel stemmen missen en shit. Ben toch niet meer hyped helaas. Voor mij is AC echt AC wanneer ik rondboek in gigantische steden. Hier zitten vast zeker ook grote steden in maar de playground zal wel 20% stad en 80% water/piramides/dorpjes/platteland zijn. Verder is het gewoon weer 1 op 1 AC en de combat ziet er niet best uit. Ik vond de combat in de eerdere delen altijd meer dan prima dus ik snapte dat gewhine echt nooit. Ondertussen start ik weer ff Unity op..ah wat is het toch weer fucking zalig om in Parijs rond te banjeren..
Die grote steden heb ik nu juist gehad. Speelt nu Syndicate maar voelt als Unity 1.5 zonder bugs. Deze spelen het ook wel geinig
I spoke to a developer from Ubisoft working on that game and inquired about the version parity between PS4 Pro and Xbox One X. He told me that Assassin's Creed Origins will be 4K at 30 FPS on both the Xbox One X and PS4 Pro, which I found a little confusing. If the PS4 Pro can handle 4K 30, how is Assassin's Creed Origins utilizing the Xbox One X's additional overhead? It isn't, apparently. How is Assassin's Creed Origins utilizing the Xbox One X's additional overhead? It isn't. The developer told me that both versions use dynamic resolution scaling to maintain frame rate stability, so more intense scenes might see the 4K resolution drop below momentarily to keep the game running smoothly. He said that the Xbox One X version's resolution would most likely drop below True 4K far less often, and perhaps not at all when compared to the PS4 Pro, but also that the differences would be "imperceptible to the human eye." Ook geen echte 4k dus op de x.
Dat mogen devs toch zelf beslissen? Dus dat kan je niet forceren. Maar dynamic scaling is het beste wat deze gen heeft voort gebracht.
Wel jammer dat ze het blijkbaar niet optimaliseren voor de One X, want als ze dezelfde resolutie hebben zouden ze grafische toch wel wat verder moeten kunnen gaan dan op de Pro Het is een van de eerste games op de One X maar ik hoop dat dit voor muliplats geen trend gaat worden dat de One X versie identiek is aan de PS4 Pro versie
Even wachten nog verder alleen. Ik bedoel de X is nog niet klaar en de XDK krijgt nog updates met de extra ram en extra power. Van wat ik zo las hebben de devs nu toegang tot 80% van de box. Maar AC heeft altijd wel "parity" gehad tussen consoles. Dus dat AC geen hele grote verschillen gaat hebben is voor mij niet super verrassend.
Was er bij Unity en syndicate geen verschil in resolutie tussen de X1 en PS4? Maar goed van Ubisoft mag je idd niet verwachten dat ze al te veel tijd en geld stoppen om de game voor een platform te optimaliseren.
Nope beide 900p. Was toen een heel gedoe over met Unity. MS had marketing en mensen zeiden dat het daarom geen 1080p was op PS4. En toen kwam de release waar het op beide heel slecht was qua fps op 900p. En toen kwam Syndicate en die had marketing rechten bij Sony en het was weer voor beide 900p. Zal me niks verbazen als deze game ook 900p is op de OG consoles.
Volgens mij werd dit al gelijk geroepen. IPV dat devs 4 versies maken voor PS4, Xbox One, PS4 Pro en Xbox One X maken ze er gewoon 2. Eentje 4k en eentje niet.