Hahaha die kende ik ook nog niet Zit Hockenheim Classic erin En heeft PC1 zoveel last van lag dan?... Ik dacht dat dat meer aan Kimi z'n verbinding lag (<leuke woordgrap ha-ha)
Niet om Kimi te bashen, maar tijdens de laatste races van de Renault Mégane cup - toen ik de host was - hadden we geen lag
Och man, dat waren nog eens tijden! Logde je in op msn met: scaniaboy91@hotmail.com of Je_hebt_bier_en_je_hebt_Grolsch@hotmail.com om vervolgens een naam vol met smilies, loze kreten en je favoriete nummer in je Windows Media Speler playlist in je ondertitel te zetten. En natuurlijk helemaal in een euforische stemming geraken als het leukste meisje van de klas je eindelijk toevoegde op MSN. WJNMK, HVJ, en WOBBW waren zo'n beetje de meest gebruikte termen in die msn-namen toen. En op hyves natuurlijk.
Sowieso wanneer er iemand kwam joinen natuurlijk. Tijdens de Megane-cup (op Hockenheim geloof ik) zagen een paar man Kimi alleen maar zijwaards gaan, en konden daardoor niets zien door de rook. Maar buiten dat, Project Cars heeft een soort van consistente lag. De hitboxen kloppen nooit écht, wat het close racen ook zo enorm moeilijk maakt. Vandaar dat ik ook zeg dat de netcode van Assetto zoveel beter is, van de week zat ik achter iemand met een ping van 200 en ondervond geen problemen. In PC zou die alle kanten op springen en de hele race verkloten. En hoe vaak hebben we de discussie wel niet gehad dat iemand eruit gebeukt werd, maar in de andere speler zijn beeld raken ze elkaar niet? Bij Assetto is het op de millimeter nauwkeurig, dat maakt het racen zo veel leuker.
Trauma's aan dat knikje. Ik kon die met controller niet smooth-genoeg sturen waardoor ik telkens crashte, en voor jullie was het een makkelijke volgasbocht.
Haha ja dat was altijd een beetje sneu. Wat is dit toch een heerlijk circuit! Had er voor PC nog nooit van gehoord maar het is al snel uitgegroeid tot mijn favoriet. Zeker het korte circuit. Elke bocht is actie, de muur is nooit ver weg en inhalen kan overal, mits je de ballen hebt... BMW Z4 @ Watkins Glen. Dichterbij de hemel kom je niet.
Ik vind de Lange variant wel leuk.. het is ook een heerlijk circuit om met de AI in GT3 rondjes te maken. Gaat eigenlijk verbazend goed..
https://www.facebook.com/Assetto.Co...504559475869/1966046133421695/?type=3&theater Wat een voorspellende gaven hier!
Begint nu toch wel een beetje triest te worden. Maar goed.... We hebben geduld. Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Wat is die pc versie cool! Echt een wereld van verschil met de console versies. User interface, gameplay. Echt top. Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk