De #1 Porsche kapot!! Wat een bizarre race! Gaat Ho-Pin Tung 'em winnen? Of toch nog de #2 Porsche? E: En de Porsche staat stil langs de baan. Ook echt bizar dat ze allemaal in de eerste bocht kapot gaan en ze daardoor de pits niet halen...
Wat een drama! en wat een druk op de tweede porsche nu, daar mag echt niet heel veel tegenzitten. Edit ohh hij stapt weer in. Probleem deed zich ook precies bij de pituitgang voor hé, super onhandig. Edit: hij wordt vd baan gerold vd veiligheid..
#2 Porsche zou het op tempo moeten kunnen halen, zeker na die langzame pitstop. #38 moet ook nog vaker stoppen dan de #2.
Maar in 3u kunnen nog gekke dingen gebeuren. Zonder gekke dingen zou de Porsche hem moeten kunnen binnenhengelen.
Even wat PCars 2 gerelateerde informatie insideSimracing, toch niet de minste, is positief over de physics van Deeltje 2.
Eigenlijk zou dit de nieuwe startpagina van @Racerblade01 z'n browser moeten zijn @Dave 130R, kun jij dat ff fixen?
Ziet er prima uit hoor. Mooi dat je de auto lijkt op te kunnen vangen. Oh, en Assetto Corsa is love, Assetto Corsa is life. En Project Cars plakt zoals wanneer je limonade op je handen hebt gemorst.
Heeft iemand al eens gehad dat z'n TX kortsluiting veroorzaakt? Mijn TX veroorzaakt kortsluiting en kan ik dus niet meer gebruiken. En heb geen garantie meer. Great!
Nee nog nooit meegemaakt! Heb je kunnen uitsluiten dat 't wellicht in je pedalen of je stroomkabel zit?
Nog niet. Ga ik straks doen. Hopelijk niet een PCB dat naar z'n grootje is. Anders mag je weer 260 neertellen voor een nieuwe basis.