@Racerblade01 Oei, dat ziet er inderdaad niet best uit. Moeilijk te behoordelen omdat het korte momentjes zijn, maar de auto's lijken inderdaad compleet te verstijven op het moment dat ze elkaar raken. Zou echt een mega faal zijn als PC2 dit niet opgelost heeft.
Ook dat filmpje bekeken. Situatie 1 vind ik geen goed voorbeeld, situatie 2 wel. Situatie 1 is onderstuur voor de ferrari, de McLaren die hem naar binnenstuurt en het contact zorgt ervoor dat beide auto's tegen elkaar aangedrukt worden en nadat de Ferrari wegstuurt is het weg. Situatie 2 vind ik moeilijker inschatten. Maar laten we ook niet vergeten, dat in PCars 1 zowel de ferrari als McLaren die bandenstapel in waren gegaan
ik vind het wat te ver gaan om dat aan de hand van deze twee voorbeelden te stellen dat het plakken nog steeds aanwezig is. Heel erg moeilijk te zien en te beoordelen zolang je niet zelf hebt gereden met Pcars2.
En anders gaan we gewoon allemaal Forza Horizon spelen. Hartstikke gezellig. Kan Kimi ook in z'n Volvo rijden
De comments onder het artikel van Tweakers zijn wel verhelderend t.o.v. de summiere beschrijving van de racegames op E3
Met enkele slomo's als deze 'verkoop' je het spel veel beter aan mij dan met de talrijke argumenten als de game heeft ### meer auto's/racebanen/gamemodes dan spel YYY, game heeft nachtmode/regendruppels/3d-gras. Ik merk dat ik steeds hoopvoller wordt nav E3. edit: of gameplay als deze
"Yes, Project CARS 2 wil run 4K/60 natively on Xbox One X. [...] We are not ready to define the exact resolution on PlayStation 4 Pro yet." https://www.gamersnet.nl/nieuws/201..._op_xbox_one_x_playstation_4_pro_nog_onzeker/
Zou ook echt fucked up zijn als die dat niet zou doen op een Xbox one X. Maar verder boeit het niet. Heb geen 4K TV en al helemaal geen Xbox one X.
Omdat ik dat graag wilde en heb geen spijt hoor. Het gras aan de overkant is altijd groener. Behalve op het moment. Bij de overburen is het geler dan bij ons.
Ik denk dat de One X gamen op een console een nieuwe dimensie geeft. Met name voor race games als AC en PC2 zal de beleving enorm toenemen wanneer je met steady 60 fps kunt racen. Ik merk dit nu op de pc met AC. Is echt een stuk beter. Even los van dat AC pc versie sowieso veel beter is. Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Bij AC loop je los van performance ook qua updates super ver achter dus dat geeft ook wel veel verschil in feel.
Joh, geintje Ik heb er inmiddels ook een PS4 naast staan. Twijfel nog een beetje over de upgrade naar een Pro. Vooral het feit dat ze soms klinken als een ouderwetse stofzuiger houdt mij tegen. Ik haat dat. Mijn PS4 Slim is best stil. De Xbox One hoor je sowieso niet tot nauwelijks.