Firewatch nu ook 6,99 in de aanbieding op PS Store, schijnt een leuke te zijn. Heb hem maar aanschaft, ben benieuwd!
Nex Machina heeft alleen local co-op en is meer SP gericht. Wel zijn er allerlei manieren om jouw prestaties met een ander te vergelijken.
Voor sommigen zal dit geweldig nieuws zijn, Pillars of Eternity krijgt dit jaar nog een console release! Een geweldige party-based RPG van Obsidian. Old skool gameplay, in de stijl van (maar ook weer anders als) Divinity: Original Sin. http://www.eurogamer.net/articles/2...nity-and-cities-skylines-to-console-this-year
Firewatch is idd een vette game. Vond alleen het einde erg tegenvallen (story wise). En de framerate vond ik ook erg storend (weet niet of ze het al hebben gepatched).
kopen! helemaal voor die prijs. Verwacht geen actie, maar wel serieuze character building, story building, en een einde wat eh ja smaakgebonden is.
Het is meer een walking simulator van een paar uur met een tof stijltje. Voor die paar euro best leuk.
Daar maak je tijd voor, Gakkie! Nee, serieus. Dit was samen met Original Sin de PC RPG topper in 2015. Met de console release van PoT is de cirkel eindelijk weer rond. Deel 2 komt overigens uit in Q1 2018 op de PC. Met voldoende animo op de consoles weet ik zeker dat Obsidian een console port heus wel zal overwegen.
Ik heb het 3 uurtjes volgehouden en daarna weer verkocht. Het ziet er leuk uit. Maar het kon mij op een of andere manier niet geboeid houden.
Ik zal proberen mijn backlog lijst te timen met de console release van PoT. Heb hem al een tijdje in mijn Steam library staan, t wordt nu tijd voor een definitieve playthrough. Zal binnenkort eens een topic openen. Er valt sowieso veel te bespreken bij deze game.