Hallo daar ben ik weer
. Even inhakend hier over PS4's en zo. De reden dat ik de laatste maanden weinig op m'n Xbox zit, behalve af en toe even Forza Horizon 3, wat een heeeerlijke game is en blijft ( krijgt vanaf 7 nov. a.s. ook een 4K patch
), is dat ik sinds enkele maanden een Pro heb staan. Ik had zoiets van ik heb een mooi 4K HDR scherm dan wil ik er wel alles uithalen. Er waren inderdaad best wel wat hoogtepuntjes op die Pro, met name Horizon Zero Dawn wat checkerboard 2160p doet, Unchrarted 4 doet 1440p maar is nice en Wipeout Omega collection welke native 4K is. Is allemaal heel erg nice en ziet er goed uit, maar om nou te zeggen dat ik totaal van m'n bank werd geblazen nou nee niet bepaald. Of het moet om de herrie zijn die de Pro regelmatig produceert. Zat gisteren op het schijthok en ik hoorde die fan nog blazen....Maar goed met 27 graden in huis heeft ie het ook best zwaar natuurlijk.
De reden van die Pro waren buiten het "4K" gebeuren om ook natuurlijk de exclusives, en daarin stelt Sony echt niet teleur. Straks in augustus ook weer de Uncharted stand alone uitbreiding bijvoorbeeld met nog genoeg in het vooruitzicht.
En toch komt de One X hier ook te staan. Alle multiplats gewoon weer lekker op de X spelen en ja ik ga toch weer voor de bijl met Forza 7 want dat ziet er echt fantastisch uit en zéker wel mooier dan GT Sport na het bekijken van video's. GT Sport doet trouwens geen native 4K maar 1800p checkerboard.
Klik om te vergroten...