En de naar mijn mening leukste gamemode Online Pro Clubs mogen ze ook wel eens op de schop gooien. Ik las overigens ergens een gerucht over een Fifa Street mode in Fifa 18, dat zou dan wel weer vet zijn.
Mwah, vind 't meevallen. Speelt best prima als je goed op elkaar ingespeeld bent. Dit jaar voor het eerst divisie 1 gewonnen met z'n drieën.
Gisteren de demo van Fifa 7 geprobeerd maar voetbal is en blijft niks voor mij. Niet met een game als ook op de tv.. het is wel een heel stuk beter geworden sinds ik de laatste voetbal game speelde.. mja dan spreken we alweer van 1530BC ondertussen..
Dit is zó herkenbaar, ik wil het leuk vinden......maar can't seem to find the hang of it Serieus, iemand, probeer me eens te overtuigen. Hoe kan ik hier plezier in krijgen?
Lol. Ja heb het echt verschillende keren geprobeerd in het verleden. Maar het is niks voor mij. Ook al die key combo's. Ik eindig altijd met 2 meest gebruikte. Rennen en schieten. De rest ben ik al snel in alle hectiek vergeten..
Volgens mij zijn dit geen beelden van de echte game zelf. Je ziet ook 2 verschillende clips en beiden hebben een eigen template. Ik zou dus maar eerst niet aannemen dat je fifa street krijgt in fifa 18. Het zou natuurlijk super tof zijn en ik zou het ook niet kunnen uitsluiten, maar de kans is wel erg aanwezig dat het geen game mode in fifa 18 gaat worden.
Had gewoon in de beschrijving staat dat het om een concept menu ging. Eerst dacht ik dat het niet nodig zou zijn omdat heel veel youtubers dezelfde edit gebruiken die één of ander persoon op youtube heeft geplaatst. Het was gewoon als achtergrond filmpje bedoeld. Excuses voor de gene die dachten dat er drie maanden voor release al beelden waren van ultimate team, niet mijn bedoeling. Had de tekst al opgenomen toen ik deze beelden tegenkwam, vandaar dat ik er melding van maakte in de beschrijving om een misverstand te voorkomen.
Inderdaad, diep respect dat iemand zoveel tijd in zoiets kan steken. Ik zou willen dat ik het zou kunnen.