Weet je wat beroerd is dat het allemaal zo duur is haha. Zou alles wel willen halen. Switch, Xbox one x ...
Zo heel erg duur is het nou ook weer niet als je een baan hebt. Enige nadeel is wel dat je veel minder tijd hebt waardoor je het allemaal niet kan spelen
Nintendo is een klant van ons, hadden een Switch cadeau gehad. Volgens mij heeft dat ding nog nooit aan gestaan. Ze mogen wel een keer MK8 of Zelda opsturen, dan neem ik hem lekker mee naar huis. Zou zelf niet zo snel zo'n ding kopen.
Dit is blijkbaar dus niet waar. http://wccftech.com/project-cars-2-isnt-4k-60fps-consoles/ Ik vind dit ook weer zo'n kutuitspraak. Blijkbaar zijn framedrops dus acceptabel.
Veel. Ik heb hem dan liever gelocked op 50 fps dan dat die heel de tijd heen en weer gaat. Het verkloot je gevoel voor snelheid gewoon. De One X zou prima in staat moeten zijn consistent 60 fps te draaien. Zeker bij een simracer zou daar je prioriteit moeten liggen. Maar zij interpreteren het halen van 60 fps als arrogantie. Oké.
Ik weet niet of ik 'm gelijk op de release haal, maar hij zal er vast wel een keertje komen. Wel jammer dat ze nu weer terugkomen van eerder gedane uitspraken mbt resolutie en framerate. Maar ze hebben na de release nog een week of 6 om goed te optimaliseren voor de X, dus wie weet.
Zoals ik het lees heb je bijna altijd 60 maar bij starts/crashes/veel opspattend regen of zand wat minder fps soms. Denk niet dat je tijdens je hotlap van 60 naar 15 schiet soms. IK WIL VERDOMME EEN FILMPJE ZIEN VAN TWEE AUTO'S DIE TEGEN ELKAAR EEN BOCHT DOOR GAAN. Die graphics en fps geloof ik wel
Ja maar dit is het nieuwe seizoen hè Allemaal aan de PC2, jij een nieuw stuur, ik maak moeder grapjes, alles wordt anders!
Ah, dan heb ik minder zin aan dit seizoen. Want bovenstaande betekend ook dat wij achteraan om de laatste plaats gaan vechten.