Niet zo zeer hier op XBW. Maar gewoon over het internet waren de reacties toch erg verdeeld. Hate it or love it zeg maar. En vond de gameplay ook wat achterhaald eruit zien. Maar nu ik het zelf speel vind ik het magisch.
Gameplay ziet er idd wat traag en voorspelbaar uit. De kritiek was voornamelijk gericht op wat technische mankementjes enzo volgens mij. Zelf Ico en SotC niet gespeeld. Heb wel de HD versies daarvan op PS3 en toen even geprobeerd, maar zijn echt games waar je even voor moet gaan zitten en jezelf in moet onderdompelen en over je heen laten komen, en dat vind ik soms een beetje moeilijk, want wil vaak toch wat meer actieve gameplay...
Goed dat je zoveel plezier hebt aan TLG @Smok3y Er zijn idd veel verdeelde reacties maar als je door de flaws heen prikt dan houd je een prachtig avontuur over die iig bij mij een speciaal plekje heeft. Het is niet voor iedereen, dat zeker
Ja top game! Ben tegenwoordig ook best kieskeurig en verlies in veel games al vrij snel interesse. Maar kan hier echt van genieten! Ooh en ik kan Nex Machina ook iedereen aanraden. Heerlijke arcade shooter.
Ik heb mijn gesealde TLG verkocht omdat ik een huge ass backlog heb. Achteraf dikke spijt van. Na RIME (en de SoTC Remake reveal) kreeg ik namelijk vet veel zin in TLG. Hoop dat hij binnenkort in de sale gaat. EDIT: Spel van Olijke Poffer overgenomen
Hier ook uitgespeeld, wat een einde! Had zoveel moeite met die laatste keuze, lastigste game keuze by far!
Ik zag dit het weekend en vond de stem nog meevallen. De stem van Rachel vond ik een stuk minder. Maar nog wel benieuwd wat ze precies van plan zijn in de prequel. Was zeker een lastige keuze. Vond het alleen een beetje jammer dat het andere einde nogal kort was vond het persoonlijk een stuk slechter. Maar de game vond ik echt super.. 1 van mijn favoriete games van afgelopen tijd.. Ik had ook nog een 100% walkthrough gemaakt als mensen geïnteresseerd zijn Life is Strange 100% Walkthrough: http://www.youtube.com/playlist?list=PLKW78OpARnX2ttBpNRMGX3MNFALlUR_pv
Moet nog beginnen aan LiS. De PS Plus line up in Japan is waarschijnlijk Killzone Shadow Fall, Gravity Rush Remastered en Child of Light. Hopelijk krijgen we ook zoiets.
Arizona sunshine. Ook voor de Aim controller.. https://store.playstation.com/#!/nl...tion/cid=EP3392-CUSA07980_00-0000000000000001
Support die shit en koop het gewoon. Flower, Journey, The Witness en Rime ook full-price gekocht. Zulke ontwikkelaars volledig supporten.
oke gekocht, ben wel gek op die kleinere games. Moet The Witness nog verder spelen tho. Zit vast bij die Tetris achtige puzzels, kom daar niet uit lol. Edit: Rime is xbox only toch?
What Remains of Edith Finch staat ook op mijn lijstje. Maar die game heb in je 2 uur uitgespeeld. Dus ik wacht wel op een sale. RIME is een dikke must have als je van games als TLG, Journey, ICO houdt. Bij Allyourgames kan je hem voor €29 incl halen. Prima prijs voor 6-8 uren gameplay.
Sounds good! Vind de titels die je als vergelijking noemt geniaal dus het zal wel mijn ding zijn. 2 uur is kort tho voor WROEF. Maar als de ervaring vet is dan is het goed