[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

1. Hunter

37,8%
  2. Titan

32,4%
  3. Warlock

29,7%
  1. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Ze verkloten de game dan echt als ze dat doen. Als dit dus waar is, dan lijkt dit bijna een Destiny light editie, waarin gwn bijna alles versimpeld wordt (zie ook class system). Hopelijk is het verkeerd geïnterpreteerd of iets dergelijks.

2. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
  3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Bijzondere keuze. Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
    Lijkt me toch wel raar dat alles maar 1 vaste perk set heeft hoor.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    2 luke smith quotes:

He does at least partially address the people worried about lack of a lottery system taking some of the fun away, but doesn't have anything specific to say yet:

Ik ben er dan wel klaar mee. Op de subreddit van destiny wordt het uiteraard alweer goed gepraat, want Bungie weet wat zij doen en hey die grind/random rolls waren toch helemaal niet zo leuk? Fuck deze game :mad:

5. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Het grinden om die perfecte roll gaf Destiny juist de replay value..
    Haal dat weg en er blijft een normale shooter over met een story die meh is..

Het hebben van een static roll vond ik juist bij de raid wapens zo kut.. Nu komt het overal.. |:-

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik krijg het vermoeden dat Bungie/Activision meer call of duty tieners wil binnenhengelen dan een singleplayer/co-op lootshooter te maken. Waarvoor zou je überhaupt nog strikes of dailies doen vraag ik mij af... Random rolls (zij het volledig random of selectief random) is juist wat loot zo tof maakt in loot games.

SHiZ NL en CrazY vinden dit leuk.
  7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    @CrazY Weet je wat mensen suggereren op reddit :+ ? "shiny weapons".

I hope they implement "Shiny" weapons, like in Pokemon. I would be all down on getting the "Shiny" versions of my favorite weapons. Like imagine getting a Sapphire (all-Blue) Imago Loop or a Crimson Eyasluna? That would be epic!!

Maybe special weapon skins that we can only get from certain activities (like speedrunning a specific strike or doing a raid challenge or questlines)

JA! Dat hebben we nou precies nodig in Destiny 2

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hahahahahahaha...

Geweldig dit.

Call of Destiny. Iets (misschien) weghalen wat Destiny juist replay value gaf.

SHiZ NL vindt dit leuk.
  9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Deze comment is precies waarom ik zo tegen ben op dit nieuwe systeem:

You know what has me worried the most about this? I have a feeling a LOT LESS guns are going to be considered viable or meta. You think the crucible meta doesn't have much variety now?

Perks could make or break dozens of guns. Palindrome almost always has a good roll anyway, but what about the PDX-45? Eyasluna? Ill Will for those 2-taps, or a counterbalance Autorifle? Grasp of Malok could compete with Clever Dragon if it had the right rolls.

And in PvE, Event Horizon can compete with Ex Machina if it has Casket Mag and Triple Tap. And we all know that The Warpath can compete with (and beat :p) Dark Drinker if it has that god roll.

But now with this new system? With set rolls, a gun is either good or bad. Period. There's not going to be 3 hand cannons that can compete with D2's Palindrome. There's only going to be a 1st best Hand Cannon, 2nd best hand cannon, and 3rd best hand cannon. So why use anything other than the 1st best? There's going to be ONE Palindrome, ONE Auto Rifle with a certain meta roll, and ONESniper that outputs the most DPS. There's no reason to have 2 different guns with perfect identical stats, so one is always going to be better than the other. Because of this, other snipers have no chance of improving, other hand cannons have no chance to compete with that one meta hand cannon, and once you get it that #1 gun, you will be purposefully handicapping yourself if you use anything else.

TL;DR There's literally only going to be 2 viable guns in each class. One for PvE, one for PvP. That's it. Nothing else can improve, so nothing else can replace them.

CrazY, SHiZ NL en Rampage vinden dit leuk.
  10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ben blij dat ik een huis heb gekocht om te verbouwen. Kan ik daar mooi mijn achievements halen in plaats van in Destiny 2. Wordt niet echt gestimuleerd om hier mee aan de slag te gaan. Laten we hopen dat het allemaal goed komt!!!!!!!!!!

nawa, Rampage en Maddmonkey vinden dit leuk.
  11. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    @Maddmonkey

Shiny weapons.. Gvd het is toch geen gaypride.

Daarnaast is die comment die jij citeert precies wat er gaat gebeuren.

Ik heb echt nu al spijt van m'n preorder.
    Mag hopen dat er echt iets gaat komen qua mods ofzo, waarmee je je wapen alsnog uniek kan maken.
    Dit wat ik nu zie maakt me behoorlijk droevig.

PrutserNL en Maddmonkey vinden dit leuk.
  12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het is enigzins wel komisch dat ze het roer zo rigoureus omgooien terwijl het behalen van een wapen met de juiste rolls voor velen een motivatie is/was.

Destiny 2 klinkt allemaal erg casual. Behalen van loot, zonder wat te doen, wapens met een vaste perk-set, simpelere builds op de Classes etc.

Zal moeten blijken of deze veranderingen de boel positief beïnvloeden.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar even serieus, ik als casual gamer werd ook wel helemaal gestoord van het repetitieve grinden op een gegeven moment. Volgens mij zijn ook veel spelers afgehaakt (waaronder ik) op level 28 de eerste 2 maanden.

14. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ik vind dit ook alleen maar prettig te horen, ben uit ervaring snel klaar met een game als het aankomt op grinden. Wil gewoon een beetje casual fun hebben.

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Kut casuals. Godverdomme een hekel aan sinds elke franchise er kapot door gemaakt wordt. Straks gaat Diablo 4 nog dezelfde kant op... Krijg je 1 set perks per stuk Gear. Ik moet er niet aan denken.

En trouwens super tof, maar er zijn ook mensen die repetitief grinden heerlijk vinden en daarom spellen als borderlands, Destiny, mmo's, Diablo's of andere lootcentrieke games. Ik neem aan dat je Diablo 3 ook niet gaat spelen als je daar niks mee hebt. Waarom zou je dan wel Destiny spelen?

Ik denk trouwens dat de game alleen maar saaier gaat zijn. Je zag het al met raids in Destiny 1. De latere raids waren zeker tot, maar nadat de 'geheime puzzel' opgelost was en je 2 keer de hard mode had gedaan had je nagenoeg alles eruit.. leuk hoor. Nu moet ik zeker voor Jan lul die raid starten?

Destiny 2 zal echt veeeeeel meer content moeten hebben nu om voor een langere periode speelbaar te zijn.

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

16. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ben in ieder geval blij dat ik sowieso geen preorder geplaatst had. :)

SHiZ NL vindt dit leuk.
  17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik laat hen gewoon staan. Eerst spelen dan beoordelen. En heb erg veel plezier gehad aan Destiny 1.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Het was niet zozeer het grinden, maar meer de minieme variatie. 100x de archon priest was echt horror.

19. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik check de beta wel, en beoordeel vanaf daar wel.
    Rond de 4k uren in Destiny 1 gepropt, bijzonder veel plezier aan gehad.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee nee, eerst zien dan geloven. Ik heb echt weinig vertrouwen in Bungivision en dit zou voor mij zo de druppel kunnen zijn.

Dat zeg ik, de content was gewoon weinig in Destiny 1 (zelfs content hergebruikt in DLC's..) Dát moet beter. Er zou echt 3 keer zoveel op launch al moeten zijn om het spel iets wat aantrekkelijk te maken om te spelen.

AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina