Bij Forza Motorsports kan ik vrijwel elke klasse rijden met een controller, assists uit, bij Project Cars lukt mij dit echter niet...
Forza heeft wel verborgen assists als je met controller rijdt, waardoor het echt super lekker speelt, en eigenlijk ook wel nodig want met ruwe input ga je vet hard slingeren hehe.
De enige Mazda is dus die lelijke bestickerde Red Bull Mazda...!? Ik wil de nieuwste Mazda Miata 5. RX-7 zou ook fijn zijn. Net als de Mazda 3 (Sport?) van een aantal jaar geleden, en die grotere bulky Mazda die je tegenwoordig vaak ziet. Is er al een video met alle nieuwe tracks!?
De huidige MX-5 zou gaaf zijn inderdaad. De rest is voor Project Cars niet interessant. Daar koop je Gran Turismo voor
Het is Project Cars... geen Gran Turismo. Dit bevat met name race gerelateerde voortuigen of klassieke roadcars. Voor een hok als de Mazda 3 is hier geen plek gelukkig. Edit:// Ja wat @Rossi zegt dus
Ga nou niet weer @Rossi quoten. Straks wordt 'ie weer boos. http://www.projectcarsgame.com/news...game-race-settings-for-project-cars-2?lang=en Ziet er netjes uit. Dat van 'live weather' zou ook in PC1 moeten zitten, maar dat werkte voor geen meter, op Xbox in ieder geval. Dus da's nog even afwachten. Handmatige besturing in de pits is wel gaaf. Geanimeerde pitstops ook, top. Zo te zien kan je multiclass ook helemaal handmatig instellen.
Het plakken lijkt er rond 1.30 niet meer in te zitten. Verder ziet het er qua weggedrag goed uit. Speelde vandaag PC1 in de BMW group 5 en moet zeggen dat het toch wel goed aanvoelt, mis dan alleen wat gevoel in de banden en het remmen is wat licht dus hopelijk voelt het in PC2 wat zwaarder aan allemaal.
Volgens de testers is het een enorm verschil. Ook teamvvv vindt het een sprong voorwaarts ten opzichte van pcars1. Die vertrouw ik wel in wat ze zeggen..