Als het ook maar een beetje lijkt op Budokai 3 is dit een instant buy voor me, helemaal grijs gespeeld De vechtstijl van Xenoverse vond ik niks aan maar dit klinkt al beter als ik het een beetje begrijp.
Ik denk dat het je zelf beter kan vergelijken met iets van ARC SYSTEM WORKS hun eerdere games als Guilty Gear Xrd of BlazBlue.
Net aflevering 23 gezien in het Engels. Leuke aflevering, vooral dat moment met die lege pizza dozen op Beerus zijn wereld. Genieten deze serie op deze manier! Ook mooi dat Gohan zich echt goed beseft wat voor een slapjanus hij is geworden.
Loop precies gelijk met jou dan met de afleveringen die ze hier uitzenden Frieza nu in Final form en het gevecht gaat beginnen.
En daar ben ik wel blij om ook, omdat ik de films rond deze serie een paar keer gezien heb. Ik wil daar nu wel eens voorbij. Zelf denk ik dat het nog een episode of 7 duurt voor we voorbij het gedeelte komen waar de films van gemaakt zijn. Overigens wel tof dat je zo gemakkelijk de verschillen ziet tussen de films en de eerste 23 episodes of meer van de serie. Op die manier weet je zeker dat het geen losstaande films zijn, maar toch grotendeels met de serie te maken hebben. Ga nu ook Battle of the Gods en Res F ook niet meer zien denk ik. Hopelijk skippen ze ook niet weer een week met de serie in het Engels voor er weer een nieuwe episode uitkomt. Blijf dit een toffe anime vinden.
Revival of F in Super is echt afschuwelijk. ENIGE BELANGRIJKE NU IS TOURNAMENT OF POWER GAAT BEGINNEN. Hype.
Waarom afschuwelijk? Ik vind het in de film wel beter inderdaad, maar snap niet wat er voor haat is tegen de uitvoering in Super?
Eindelijk het tournament ja, werd dat gerecruit wel wat zat. Ben benieuwd. Uiteindelijk zal er wel geen universum worden vernietigd maar fuck dat
Ik verwacht dat die Zen-Oh het zo leuk gaat vinden en dat Goku hem aanspoort om het tournament een keer in de zoveel tijd te laten houden en dat iedereen lang en gelukkig blijft leven
Goku gaat dus iig powerup krijgen door gravity. Grand Priest zegt niet zomaar dat de gravity gelijk is aan je geboorte planeet = Vegeta. Is 't al zondag?
Wat we nou verdorie weer twee weken wachten op een nieuwe vertaling van een episode? Ben nog maar bij aflevering 24 in het Engels en die is nog niet online verschenen, of er moet via andere sites wel wat te zien zijn. Haat dat echt, het zijn maar 20 minuten episodes.
Gewoon subbed kijken zoals het bedoeld is vette episode weer. Marreuhhh er is pas 1 minuut verstreken? haha dat worden nog wel wat episodes.
Vind het eerlijk gezegd een beetje goedkoop en op de Mystic Gohan transformatie lijken. We gaan van God (rood haar) naar Super God (blauw haar) naar ... dit?