Enige wat me leuk lijkt is Dying Light, straks de demo maar ff binnen hengelen. Edit ; Kennelijk is de demo er niet meer.
Bulletstorm, nog steeds een beetje te duur maar wel echte fun die game. Vraag me alleen af of er mensen online spelen.
Die zogenaamde 'buitenaardse' kortingen vind ik nogal overdreven! Tot 50% korting of 60% adverteren ze, ja op oude indie games. De nieuwe games scheelt een paar euro, je kunt ze in de winkel goedkoper halen. Wat een blamage!
Wees wel gewaarschuwd dat het na het einde toe (voor mij in ieder geval) wel veel herhaling werd en ik er eigenlijk doorheen moest komen om het maar uitgespeeld te hebben. Ik heb de DLC volgens mij niet eens gespeeld
Waar hou je wel van ? Ik kan hier anders best een post maken met aanraders als mensen daar behoefte aan hebben.
Nou weet je, de games waar ik wel van houd die heb ik allemaal al Toch bedankt! Ik ben me op dit moment helemaal aan het vermaken met Farming Simulator 17, hoe suf het ook klinkt. Het heeft iets rustgevends en het economie systeem werkt goed.
dat spel is zo rustgevend, dat ik laatst bijna van een brug af reed met mijn aanhanger, ik was letterlijk in slaap gevallen. maar het is inderdaad een erg leuk spel, dat had ik nooit verwacht.
12 dagen in totaal Nog 11 te gaan nu dus Ik hoop ergens nog op daily dails. Iets over bekend? Namelijk niks over gelezen
Als je van sidescrollende en rustige games houdt zeker. Ik zou er even wat gameplay van opzoeken als ik jou was. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Shadow of Mordor GOTY is 4 dollar. Het is ook free to play momenteel. Maar zal wel een trial zijn voor even. https://www.microsoft.com/en-us/sto...f-the-year-edition/bpbktsc16mwt?wa=wsignin1.0