Zegt niks.... Batman's reboot was een frisse, nodige wind. Ik kijk voor geen goud Batman & Robin van Joel Schumacher nog een keer. 100% crap is dat en tig jaren later toch een prachtige reeks van Nolan met dezelfde franchise.
Het is ook niet zo dat ik het Nolan niet gun. Ik denk gewoon dat het beter is een aantal jaren te wachten, zeker na de shit die Bay gemaakt heeft.
De sneak preview maakte gelukkig een boel goed. Bryan Cranston in Wakefield. Hele toffe en bijzondere film. Zeer leuke scenes met humor en heb eigenlijk nog niet vaak zo'n soort film gezien. Top acteerwerk van Bryan ook.
We krijgen eerst nog Bumblebee nog. Zal mij benieuwen wat dat wordt. Het is eindelijk eens een andere director, dus wie weet. Maar daarna mag de hele franchise wel door iemand anders opgepakt worden. Er kan echt wel wat mee gedaan worden en daar hoeven ook echt niet perse van die in en in trieste grappen in. The last Knight takes the cake qua dat ook, mijn god.
Heb geen nieuwe, is nog steeds dezelfde als altijd, maar bij deze dan: 3 maanden 2MG van ''The Good Stuff'' voor je @Reckuuza . Na een week gaat die het wel merken.
Nouja joh, eergisteren was Transformers Dark of the Moon op tv en.....die was helemaal niet zo slecht! Wat een verrassing, ik was al lang afgehaakt sinds halverwege Revenge of the Fallen, maar Dark of the Moon vond ik wel prettig leeg vermaak. (ik loop een beetje achter)
Oke nou ff serious... 1. Transformers 2. Dark of the Moon 3. Age of Extinction 4. Revenge of the Fallen 5. The Last Knight
Als je de eerste film al redelijk vond dan neem ik je sowieso niet serieus. Transformers was gewoon een goede film. Revenge of the fallen was redelijk. Rest was kut.
Life 7.5/10 Best tof, leuker dan Alien:Covenant iig. Zou hier op zich wel een vervolg van willen zien nav het einde.
Spider Man was cool. Goed mee vermaakt, ik heb niet zoiets van "omfg wat sick" zoals reviewers zeggen en ik moet echt wennen aan een kind als Spidey. Vind hem echt net wat te kinderlijk, Tom Holland. Cool als Peter Parker, dunno about Spidey yet.