[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

1. Hunter

37,8%
  2. Titan

32,4%
  3. Warlock

29,7%
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Godver... ik heb zo'n pest hekel aan dit soort filmpjes.
    Overal langs lopen, geen menu openen ...

Als ik @CrazY moet geloven moet ik de game maar niet kopen.

2. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Vindt het er maar karig uitzien eerlijk gezegd.. allemaal super mooi wat je in de verte ziet maar dat heb je na een kwartiertje wel gehad, ben so far echt totaal niet impressed door destiny 2 en zo`n filmpje helpt dan zeker niet.

3. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Destiny 2 zal toegankelijker worden.
    Waar Destiny 1 in het begin zeker een dikke grind was lijkt D2 wat "makkelijker".

Verder vind ik het er prima uit zien ... lastig om te zien of de game beter oogt. Als ik de missie in de Tower vergelijk met het overige beeldmateriaal lijkt er wel een verschil te zijn.

4. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Mja ik zal de game wss toch wel weer halen omdat ik het niet laten kan, maar ben bang dat het snel saai wordt omdat het er vooral uitziet als meer van hetzelfde. Denk dat ze het allemaal iets te safe spelen en vindt het er meer uitzien als een grote uitbreiding dan een "Destiny 2". En met een Anthem die om de hoek komt kijken kan dat wel is verkeerd uit gaan pakken.

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Anthem komt pas ergens eind 2018. Die game moet zichzelf nog bewijzen. Dat heeft Destiny allang gedaan. Hoop dat Anthem er zo goed uit blijft zien en niet gedowngrade word. Maargoed, dat zal wel niet. Het draait, volgens mij, op de FrostBite engine. Enfin, iedereen weet hoe moe een game op die engine er uit kan gaan zien.

Destiny 2 lijkt casual te gaan worden waarbij de (soms) vreselijke grind is verminderd. In het begin van Destiny 1 moest je naar bepaalde planeten om daar materialen te farmen om zo je wapen te kunnen upgraden. Dat hebben ze later verwijderd. Omdat dat verwijderd is ging je steeds minder vaak naar een planeet toe. In Destiny 2 krijg je d.m.v CLANS nu loot terwijl je er niet eens voor gespeeld hebt. Tel daarbij op dat wapens nu geen random rolls meer hebben en je haalt de replay-value al een tikkeltje naar beneden. Maargoed, dat zal vast wel 'n reden hebben en ben benieuwd hoe dit allemaal uit gaat pakken.

Van bovenstaand filmpje word ik niet echt heel warm. Had stiekem gehoopt dat ze in wat menu's waren gedoken. Dat de Farm dan evolueert naarmate jij verder komt in het spel is mooi. Ik laat de grinders hier wel even de game uitspelen zodat ik lekker op hun boerderij OP wapens kan halen :+

Bijkomend voordeel, met die soccer-minigame hoef ik nu FIFA 18 ook niet meer te kopen.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Over twee weken kan je het zelf spelen. Daarnaast hebben ze een maand lang iedere dag wat content en IGN first is altijd wat simpel en is het meer een snelle first look.

Rampage vindt dit leuk.
  7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Klopt. Denk dat daar mijn teleurstelling ook vandaan komt.
    Had wat meer verwacht van het filmpje zelf. We weten nu ietsjes meer ... had denk ik liever de nieuwe Vault gezien of een menu van een NPC.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Voor de die hard D1 spelers zal dit een poepgame kunnen worden, maar voor de casual gasten zoals ik kan dit best leuk worden. Ik moet alleen die social space niet. Tower was epic, maar hij is nog altijd beter dan die andere social hub in D1. Ik gun Bungie echt wel een topper, maar ik verwacht echt geen game van Halo 2 en Halo 3 kwaliteiten en we weten allemaal dat de Destiny serie een mix is van verschillende top games, met eigen elementen.

Als deze game echt slecht beoordeeld word, dan ga ik wel serieus de reviews goed nalezen waarom. Als het dan van die minimale minpunten blijken te zijn, dan kan het best nog wel een aankoop waard zijn. We zien wel, september is nog ver en ik ben nog druk met andere games. :)

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Deze game gaat echt niet slecht ontvangen worden. Dat kan ik je nu al vertellen. Heel veel mensen stappen gewoon, wederom, blind in en pompen hier wel de nodige uren in. Veel kritiek die D1 kreeg is weg in D2. Dat het wat casualer word is prima ... maar dat moet niet ten koste gaan van enige replay-value.

Overigens zijn de geruchten dat de Farm Social Space niet de laatste is. Ik ga er dan ook vanuit dat aan het einde van D2 de Tower opnieuw word gebouwd en je daar terecht kan.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Deze post is best wel en geruststelling. Misschien dat we gewoon een ander soort replay waarde krijgen, die niet direct met D1 te maken heeft, maar wel des te vermakelijker of net zo vermakelijk kan zijn. Ik hoop alleen dat ze niet alles door een recycle machine gaan halen zoals bij D1.

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

We hebben al de bevestiging dat er meer content komt. Er zijn, voor zover we weten, 2 andere studio's bezig om een constante stroom aan DLC in D2 te krijgen. Alleen maar goed. Als ik het allemaal teruglees is er meer te doen voor iedereen. Over twee weken hebben we de beta, met hopelijk een stukje gebied om te verkennen.

12. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Klopt, want er heerst al genoeg negativiteit op het forum. :+

Rampage vindt dit leuk.
  13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik haat de game niet.
    Ik haat zon filmpje.

Wil alles weten

14. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Net een vrouw dus..

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Valt wel mee hoor met hem. Knowledge is key zeggen ze toch? :+

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nieuwsgierig aangelegd ja :)

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    En ze zeggen ook 'Ignorance is bliss''

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    August 1th - Cut 80% of the game and place it behind a paywall?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina