Even maar besteld bij bol dan Alhoewel de beta gewoon hetzelfde is als wat mensen al getoond hebben, toch even zelf uitproberen. Ik ben alleen bang dat de beta alsnog weinig zal laten zien van de zorgen die ik heb sinds al het nieuws uitkwam.
- Opening missie Homecoming - PVP: Countdown & Control - Inverted Spire Strike - Nieuwe subclasses En 1 uur, op 23 juli van 19.00 tot 20.00, is de Farm toegankelijk. Content van de Beta Code ook ontvangen en ingevoerd op Bungie.net
Mag ik alsjeblieft in de party aanwezig zijn als @Maddmonkey weer een keer als sherpa gaat spelen met een stel scrubs. Ik kan daar zo van genieten. Nog meer dan het spelen van de game zelf! Dat lekkere botte nadat een scrub 5x hetzelfde fout gedaan heeft. Wat heb ik dat soms gemist de afgelopen maanden
+1 En we hebben @Maddmonkey nog nooit kunnen betrappen op een fout. NOOIT. Althans, dat moest ik van 'em zeggen.
"Jaaaaa hoor! Echt ..." "WAT!? WAT!? NEEEEEE" "Godverdomme man ... " "Ja, aan de kant scrub" "Wat heb ik nou gezegd?" "Als jij het beter weet ..." "Ja. Man. Jezus"