1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Dankjulliewel heren
    Heb Het veranderd

    Verstuurd met Tapatalk
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Dus wat is these days een alright model. Mijn huidige Xperia Z5 Compact is qua scherm helemaal verrot en kan niet meer bellen dus heb asap eigenlijk iets nieuw nodig. Ben een heavy user qua gebruik van een telefoon, maar heb opzich niet het nieuwste van het nieuwste nodig. Ik ben altijd een android persoon geweest en vind dat eigenlijk wel chill. Thing is, Sony fucked mij ondertussen altijd op, camera die altijd fucked gaat, kleine software probleempjes en stuff. Sinds Z5 zie ik ook niet echt verandering. Andere grote is of course Samsung, maar vind hun designs echt ongelofelijk lelijk. Ondanks gebruiksgemak en dat het goede toestellen zijn kan ik gewoon echt niet leven met hun design, dus ik skip dat. Daarnaast wil ik rond 5 inch blijven, vind kleine phones super chill. Enige optie dat ik zo snel zie is een iPhone SE 128GB. Ik werk met Mac, dus dat is wel nice. Alleen alles switchen van Android naar Apple, gebruiksgemak Android, alle apps, mijn WhatsApp, mijn SD kaart overbrengen en ga maar door vind ik way te veel hoofdpijn. Dus denk ook skip. Is er these days nog wat anders?
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Xiaomi Mi5s, Mi5 of Mi6? Zijn allemaal 5 inch phones en top toestellen voor leuke prijs. Moet je wel uit China halen... Of even op Tweakers kijken.
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2017
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Haal iphone se, je krijgt geen spijt.
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, kut Note. Voor mij geen Note meer. Note 4 was helemaal kut. Note 7 was wel top!
     
    Alexknl en fredfenster vinden dit leuk.
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Eindelijk een Coolblue app
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Mijn OnePlus One is op sterven na dood dus ik wil z.s.m. een nieuwe telefoon kopen.

    Bij de MediaMarkt is er een 18% kortingsactie waardoor de Samsung Galaxy S7 409 euro kost. Hoe goed is deze deal op een schaal van 1 tot 10?

    Zo'n 1.5 jaar geleden kostte deze telefoon nog 700 euro. Het lijkt me niet dat deze nu outdated is?
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Mwah dat is dan 50 euro korting voor de S7 ongeveer, dat kost ie hier en daar ook wel eens. S8 is nu in de actie voor 599 (eventueel nog eens + 100€ extra korting als je je oude telefoon inlevert). Of je er 200 eu meer voor over hebt is aan jezelf, maar persoonlijk zou ik hier niet lang over twijfelen, wereld van verschil.
     
  11. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Thanks voor je reactie!

    Ik ben niet echt een gadgetfreak en vind 409 euro al aan de hoge kant. Daarnaast heb ik geen smartphone om in te ruilen en is het verschil dus bijna 200 euro.

    Op basis van wat ik gelezen/gezien heb gaat de S7 nog makkelijk 2 jaar zonder problemen mee. Je kan er prima foto'tjes mee maken en is snel genoeg van alle dagelijkse dingen.

    Ik ga er nog even over nadenken maar de kans is groot dat het de S7 wordt :).
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Op mobiel.nl is er momenteel een topdeal

    Samsung Galaxy J3 (2016)

    Tele2 Maandelijks opzegbare actie

    €11 per maand

    Voor het toestel betaal je eenmalig €25 (dit was vanmorgen nog €0, maar het is aangepast)

    Daarnaast moet je alleen nog €7 verzendkosten betalen, en eenmalige aansluitkosten

    Het mooie van deze actie is dat je meteen kan opzeggen als je de telefoon hebt ontvangen.

    Betaal je maar €73 voor een telefoon die los €140 kost.

    Ik heb ook nog een ref link, waarbij je €15 korting krijgt (PM me maar bij interesse). Dan betaal je slechts €58 in totaal.

    Heb de telefoon vanmorgen ook besteld (betaal zelf in totaal €35; €48 - €15 cashback). En ga morgen meteen opzeggen.
    Verre van een top telefoon. Maar altijd handig als extra toestel
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2017
  13. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Die Galaxy S8 lovers hier...

    Bevalt die accu na al die tijd nog steeds goed?
    Leuke actie bij de Media Markt nu waardoor dat ding tussen de 450 / 490 euro kost. Klinkt wel aantrekkelijk...
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Heb 'm gehaald voor 590-130 inruil actie-100eu extra korting inruilactie= 360euro. Als je 'm nu niet haalt weet ik t ook niet meer.
     
  15. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ja ik kreeg nog 25,- euro terug voor een oude HTC One, 125,- dus met die actie. Fucking goede deal want die HTC was echt crack. Kon daardoor m'n S6 ook nog los verkopen. Voor 300 zoveel euro kon ik die S8 niet laten liggen, dus heb 'm ook nu :)
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Lekker pik. En dan zal je straks toch rondlopen met zon ipoep van 1200euro..wil je toch niet man.
     
  17. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Nee, ben sowieso niet van Apple. En het grootste minpunt van de S8 (plaatsing van de vingerafdruk sensor) heb ik geen last van ivm Smart Lock met m'n Gear S3. Dus ik ben helemaal blij met het ding. Accuduur ook echt een verademing tov de S6. Had daar altijd een powerbank bij me omdat hij de dag niet haalde. Zit nu op 56% na 25 uur incl. Spotify en Flitsmeister in de auto enzo. Lekker.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2017
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ja gewoon oldschool unlocken met android patroon, vingerafdruk en met name die face herkenning slaat allemaal helemaal nergens op.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hoe bevalt je S8 pik?
     

Deel Deze Pagina