Als de reverseid grid weer wordt toegepast, kan ik hier geen toezegging over doen Komt goed, meneer de privateer.
Wat een vet baantje! Sfeer ademt ook lekker Japans. Kan dat spel met die Italiaanse banen nog wat van leren
Ik heb paypal! Het enige "goede" aan een CC is dat je aankopen verzekerd zijn, voor de rest snap ik het nut echt niet van een CC. Ik reis niet veel buiten de EU en online koop ik alles met PayPal. En daarnaast doe ik vooral dit met mijn geld: https://www.instagram.com/p/BWALxGVFVSG/
- Producten zijn verzekerd - Makkelijk online betalen in buitenlandse shops - Overal ter wereld iets kunnen kopen - Project Cars uit Zuid-Afrika met 48,- korting Enough reasons for me
Ik zou een CC overwegen als hij gelijk werd afgeschreven van mijn rekening. Dat achteraf één bedrag vind ik zo achterlijk en typisch Amerikaans. Daarnaast is Project Cars met 48,- euro korting ook de eerste keer dat ik iets in het buitenland wil bestellen, waar PayPal niet wordt geaccepteerd.
Ik dacht dat het inmiddels wel bekend was dat het gat in mijn hand van een formaatje putdeksel is. Daarnaast vind ik achteraf betalen echt kansloos en achterhaald. Als ik iets koop wil ik liever gelijk van mijn geld af, dan wordt ik niet meer verrast.
Godver. Te pijnlijk dit. Namens heel het management achter KIMI NL, willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor deze grove schending van de Nederlandse taal. Dit had voorkomen kunnen worden en wij schamen ons diep.