1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17

Discussie in 'Games' gestart door Rebel112, 7 jun 2016.

  1. witloof

    witloof Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die de online friendlies trophies nog even wil boosten?
    Psn: EwoudSom
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heeft iemand een idee hoe je het beste de basics van Fifa kunt leren? Ik kan op een of andere manier niet overweg met voetbal games.
     
  3. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    veel kickoff spelen maar fifa is niet moeilijk joh iedereen kan FIFA :p
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Maar ik nog niet ;(
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Als je iemand van jou team vrij ziet staan, dan gebruik je de pass-knop om de bal naar hem te passen. Ben je in de buurt van de goal, dan gebruik je de schiet-knop. En als je aangevallen wordt door een griffin, dan switch je je voetbalschoenen naar een zilveren zwaard en gebruik je de kruisboog om hem uit de lucht te schieten. Easy.
     
    Yerewn, Bidle, Jorrie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Fifa heeft toch zo een trainer die je adviseert dus hoe ken je het nou niet begrijpen zet je instelling op amateur en u zult zien dat je kan winnen!
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    HELP!!

    Zelfs mijn vriendin heeft me met 8 - 0 ingemaakt! Welliswaar zij met real madrid tegen ajax.. Wie helpt me op weg.... Ik bedoel, ik heb de basic controls echt wel door. Maar wat is een belangrijke tactic bijvoorbeeld?
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2017
  8. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Haha meen je die ik zou meteen stoppen met FIFA maat beter gewoon NHL ofzo hahaha no kidding het enige wat FIFA is is hard rennen en solos maken vanaf de aftrap xd
     
    Bidle vindt dit leuk.
  9. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Gewoon cd'tje breken, zeggen dat je dat zo jammer vindt en vervolgens maar hints gaan doen.

    En vervolgens natuurlijk altijd volhouden dat je haar expres hebt laten winnen.
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ja daar heb ik wat aan.. Dat vraag ik toch niet?
     
    Rampage en Jorrie vinden dit leuk.
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Je kunt Rocket League gaan doen met/tegen haar. Of Fifa co-op. Of PES gaan spelen. Maar een keertje verliezen met een game die je nauwelijks kent is toch niet erg!? Wees blij dat je het nu kunt leren van haar.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hij vraagt toch gewoon om tips? Hij hoeft geen andere games te spelen maar vraagt gewoon of iemand nog wat weet? Soms wordt hier zo moeilijk gedaan :+
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Jezus :+

    Ben ik carrière modus aan het doen met Manchester United. Na wat gepuzzel Griezmann, Veltman, Isco gekocht. Rooney, Carrick, Herrera, Martial en nog een paar verkocht. Word je kampioen in je eerste jaar, win je de FA CUP en de Community Shield en je plaatst je voor Europees voetbal. Leuk om te doen natuurlijk.

    Vervolgens meld Ibrahimovich halverwege het seizoen dat hij denkt aan stoppen. Is niet erg, want hij blesseert zich even voor 7 maanden :+
    Geen probleem, maken we wat budget vrij om Dyabala te kopen. "This player is worth between 90 and 125 million". Geen probleem man! Geld zat..

    Leuk dat carriere gebeuren ... maar na 1 seizoen is het prima.
     
  14. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Wat wil je weten dan? Je zegt de basic controls door te hebben. Er bestaat geen tactic waardoor je ineens gaat winnen of zo. Als jij de bal niet van a naar b krijgt zou ik daar eerst maar op gaan oefenen. Net als elke game moet je ook in Fifa gewoon veel spelen om beter te worden.
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Bij rocket league zijn de rollen omgekeerd :p Daar sta ik online vaak op 1.
     
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Niet meteen met een top club starten. En ik vind het leuk om de transfers enigszins realistisch te houden. Ik zit in mijn laatste save via Roda, twee seizoenen Ajax en AC Milan nu eindelijk bij Barcelona. Kan nog steeds een hoop verbeterd worden, maar blijf het toch de leukste mode vinden.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Inmiddels gaat fifa stukken beter.. flink geoefend :cool:
     
    Niels_x360 en Bidle vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina