Thanks voor de tips. Ik denk dat een screenprotector wel een goed idee is, maar ik ben ook weer zo iemand die dan allerlei luchtbellen achterlaat . Misschien maar met een plakkertje beginnen en niet meteen tempered glass er op.
Die zitten er altijd onder. Je moet met een pasje de bubbels naar de zijkant weg wrijven Is echt heel simpel. Bij de Switch voor het eerst ooit gedaan en het ging prima.
Ik heb wel die pro controller van splatoon 2. Kek dingetje en wat is die pro controller heerlijk. Niet normaal
Voeg me even toe dan: SW-0884-3275-6407 Vandaag nog wezen kijken voor de pro controller in de stad, maar die was nog steeds nergens verkrijgbaar...
Ik ging je toevoegen, maar je stond al in de lijst., Mijn switch naam is MajorFuzzy en ik heb Splatoon 2 ook.
Splatoon vandaag gehaald, toch wel erg leuk weer hoe Nintendo z'n eigen draai aan een shooter geeft! Voor de liefhebbers: SW-1075-0962-0135 / Wout
https://gamer.nl/artikelen/nieuws/overcooked-verschijnt-27-juli-op-nintendo-switch/ Nice! Dit spel is zo grappig Lijkt me helemaal perfect voor de Switch.
Van de week Splatoon 2 gekocht. Ik zat er al een tijdje over te denken, maar het leek me niks. Toch gehaald en wat is het vet zeg! Speelt heerlijk weg, ziet er vet uit en de gameplay is lekker verfrissend (deel 1 niet gespeeld). Grootste minpunt is toch wel dat Nintendo echt 40 jaar achterloopt op het online gebied. Het loopt gelukkig wel soepel allemaal, maar mijn hemel. Geen voice, je kunt niet met vrienden in 1 team, switchen van wapen tussen de potjes (of tijdens) is niet mogelijk. Wat ongelooflijk suf....... Ik zoek wel matties om mee te spelen...aaaaah toe nou!
Ja hij is wel tof! Vond de beta tests helemaal niet zo leuk. Maar uiteindelijk toch gekocht. Geen spijt van! Zal je wel even toevoegen. Heb dit weekend eindelijk weer tijd om te gamen
Ik moet de game nog steeds aanschaffen. Denk dat ik hem volgende week eens oppik. De week erna vol aan Mario + Rabbids!
Mario & Rabbids, wat een game ! Na Zelda, Arms, Mario Kart en Splatoon 2 deze aan mijn collectie voor de Switch toegevoegd. Stuk voor stuk heerlijke games voor deze console!